24h購物| | PChome| 登入
2019-11-09 09:32:06| 人氣84| 回應0 | 上一篇 | 下一篇
推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

8/11/2019


今日收工之後約左阿仔出去尖沙咀,事因我之前訂左套西裝要試身~!!
而且呢次造衫係因為阿仔結婚當日要用,所以佢就要陪我一齊出去一次~!!

至於收工時間就同『男神』一齊走,中間就梗係傾左好多唔同話題啦~!!
再者今次係佢第一次識主動同我一齊走,以前o既佢就真係見人就閃開嚕~!!
或者我同佢久經相處之後,關係終於再向前行左一大步而令大家變到朋友~?!

當中話題除左涉及到工作之外,生活同埋私人事都有趁今次車程真人對話下~!?
而佢仲講左佢存在有不肓基因呢個秘密我知,而我聽到就梗係打左個突啦~?!
雖然成日聽到有人會有呢d問題,但我完全想像唔到o係發生係佢身上嚕~!?

至於到步會合左阿仔之後,我地就先去左試返套衫再去食埋個晚飯啦~!!
中間又係談及到好多人際關係o既問題,同時大家又研究下點樣處理公關問題~?!
畢竟我地宜家要學o既野只會越o黎越深,所以話題個深入性唔單單只係講生活~!!
始終好多事宜大家都需要去面對同學習處理,咁樣先會令到我地更加進步嘛~!!

而呢樣野亦係我近年比較大轉變啦,始終我宜家接觸o既人都唔係差o個批~!!
當我同阿仔行去車站返屯門o既時候,仲要撞見Andy同埋阿沈咁咪打聲招呼嚕~?!

台長: Ethan~
人氣(84) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

TOP
詳全文