24h購物| | PChome| 登入
2019-07-01 11:58:04| 人氣71| 回應0 | 上一篇 | 下一篇
推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

1/7/2019


今年正日生日繼續由阿仔負責,不過今日就差d出現重大變數呀~!!
事因佢公司出現左問題需要去處理,所以我地都幾乎要變陣嚕~!!

原定上半場計劃因為時間問題而取消,至於阿仔就由中段趕返o黎~!!
所以今日行程就由下午先開始,畢竟佢呢排都成日要周畔走而奔波勞累~!!
慶幸o既係佢仲可以出席今日慶生環節,至少比原先最差打算叫好左啦~!!

我地3:00pm左右就會合,然後就出去尖沙咀到開始第一個行程啦~!!
由於計劃左o既野要臨時改動,所以我地都係去左洲際到食左少少野先~!!
事因佢由早上北上做野到返o黎都未食過野,所以簡單食下野坐一陣先啦~!!

加上外面天氣又非常之熱,入去d有冷氣地方到傾下計先都係好事啦~!!
至於今次傾到下關於家族上結構問題,而且人事問題亦係近年比較煩o既事宜~!?
談及到關於生日或結婚呢d大位,其實有心去出席一下明顯都係攞分位~!!
畢竟每個圈又好,又或者每個單位都好都會有佢地o既玩法同埋期望呀~!!

至於下半場時間就加埋新抱仔到場,而佢就去準備左生日蛋糕俾我啦~!!
我地三個人走埋都有講下生活或者工作,重點又有講及下佢地婚禮事宜啦~!!

而呢一場玩法都係好特別呀,事因阿仔訂左水晶巴士餐廳去同我慶祝啦~!!
雖然我對呢樣野都有一定認識嚕,不過佢有呢個計劃同諗法都確實係好特別~!!
而且數年前電車派對就已經玩過喇,所以佢就話今年安排下玩巴士喎~!!

台長: Ethan~
人氣(71) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

TOP
詳全文