24h購物| | PChome| 登入
2019-04-14 12:02:42| 人氣739| 回應0 | 上一篇 | 下一篇
推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

14/4/2019


一年一度第二轉好朋友生日飯局,夾左期之後就決定今日去元朗到食~!!
今次我就同司欣事前已經夾定好晒,至於Phoebe同Jacky就帶埋女女出席~!!

約左6:00pm去到元朗Yoho Mall會合,而今晚就因應主角話想食泰國野而揀~!!
今次圍埋都係有談及到關於年底一齊去旅行一事,方向就應該係去台灣啦~!!
雖然我地仲要等到下半年先可以正式落實,不過我地都叫做有左個方向先嘛~!!

至於世俊個女女亦於日前出世,不過家族暫時就未有任何計劃會做野啦~?!
畢竟佢近年表現始終都係麻麻地,加上佢本人老婆同家族關係又唔係太理想~!?
其實佢本人表現大一直都未算太好,只係當中仲有高層肯幫佢講下好說話~?!

至於正方婚禮一事亦有提及,事因主角自己已於日前出左通知俾家族喇~!!
而且我早前亦都講好左家族名單俾佢聽,所以佢只需要照住去做就應該冇問題~?!
同樣又係因為表現問題先會被人講閒話,而佢今年表現的確唔算係太好囉~!!

至於圖埋除左誚到家族事宜之外,我地都有講下稍後復活節假期約見面啦~!?
不過司欣就應該因為工作關係未必有假放,所以我地會再睇下時間先諗決定~!!
再者司欣早前盲去完日本旅行,所以今次會面佢又再一次派手信俾我地啦~!!

台長: Ethan~
人氣(739) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

TOP
詳全文