24h購物| | PChome| 登入
2018-11-24 10:23:23| 人氣352| 回應0 | 上一篇 | 下一篇
推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

23/11/2018


今日訓醒預備返工之際,就收到消息指Phoebe尋晚已經生左喇~!!
至於呢單亦算係家族近日一大喜事,所以我就同司欣夾期出去探佢~!!

當然我就要返去公司請半日假,而下午時間就會合埋司欣一齊出去~!!
畢竟我地今次係出到去瑪麗醫院咁遠,所以都係約埋一齊出去好d啦~!?
而Jacky就稍後時間就先到場啦,所以我探完同事後就會合返佢地~!?

今次我地三個就傾左少少今次件事,至於聽Jacky講野似乎就有不滿~!?
畢竟呢d係佢地家事唔太方便插手,而且我都冇從Phoebe口中聽過嚕~?!
所以我都諗過下係咪應該連Phoebe都唔想講,所以就連我地都唔知~?!

上到去病房當然就梗係睇下BB同埋大人,我地都關心左大人個情況先~?!
問及所有野之後就梗係變返吹下水,同時搵BB影下相都係重點事宜~!!

而散場之後就同左Jacky去食野,呢個部份咪講下家族D事宜先啦~?!
始終佢地兩公婆會暫停家族事宜,所以世俊結綠一事都有同佢談及下~?!
畢竟問左佢意見之後就睇下點落決定,而呢個活動至今家族仍未有共識~!?

台長: Ethan~
人氣(352) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

TOP
詳全文