24h購物| | PChome| 登入
2018-02-11 10:43:40| 人氣214| 回應0 | 上一篇 | 下一篇
推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

11/2/2018


今年第一次一齊出去行下玩下,主因都係想趁新年前聚一聚啦~!!
自佢結婚之後首次出去行下影下相,當然傾計都係會傾到唔少野~!!

自上月佢婚禮完成之後,我地就先夾好左今日一齊出去玩下~!!
其實我地宜家出去都係以簡單輕鬆為主,而今日就去左大埔到行返轉~!!

先約好左去元朗會合左兼食左個晏,之後就起程去鐵路博物館啦~!!
第一轉傾o既野主要都係家族事宜,事因今年活動計劃都多返d呀~!?
當然關於生活同工作上o既野都會分享,因為我地走埋就真係咩都會講~?!

而去到目的地之後,當然就同以往出去玩一樣咁周圍影下相同行下~!!
輕輕鬆鬆咁睇下玩下都係想散下心,同時趁住今日咪當係團左年先啦~!?
畢竟宜家家族成員生活都比較忙,要見面好多時都係要打散去見面喇~!!

完左上半場活動之後,我地就過去大埔中心到行下街兼睇下有咩買~?!
趁住新年前夕或者有野會想買o黎過年,隨後都係行下同埋影下新年裝飾~!!
最後就起程去上環完成今日最後一站行程,事因我地今晚會出去晚飯~!!

晚飯時間談及到好多關係上o既事宜,特別係近年家族上各人o既變化啦~!!
隨住大家另一半陸續出場同加上,好多玩法同相處上都出現左變化~?!
同時好多人都覺得宜家家族個管理存在唔少問題,所以要聚埋就加難嚕~!?

期望今年稍後時間有較多活動推出,可望令大家關係會有所改善啦~!!
始終大家可以聚埋玩o既時間已經唔多,希望大家都會珍惜呢d機會啦~!!

台長: Ethan~
人氣(214) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

TOP
詳全文