24h購物| | PChome| 登入
2017-02-18 09:23:43| 人氣187| 回應0 | 上一篇 | 下一篇
推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

18/2/2017


上個月原本都有約左聚一聚,但中間因為有人時間唔得而要改期~?!
所以我地就轉左約到今日先聚埋,但今日聚會時間都唔係好長o架咋~!!

事因阿沈完左我地呢場之後,佢接住就約左朋友而要先行離開喇~!!
至於我地就約左1:00pm去到紅磡會合,因為今次聚會就揀左去呢到~!!
不過阿Ming最終又玩遲大到,所以我地四人聚埋時間就減少左嚕~!!

而我地今轉會面時間都比較緊湊,所以主打就先傾一傾生活事~!!
跟手大家都會講下工作上o既事宜,因為我之前個景況比較無奈嘛~?!
至於今轉就聽到阿Wing話想轉新工,同時大家都各自有旅行大計啦~!!

由於今個月會面日子都排得較遲,所以我地趁住會面都有夾下個月個期~!!
事因我地要就晒五個人個期o既關係,所以預早夾好下次期就比較好喇~!!

每次話題除左離唔唔生活同工作外,心情話題都會係要傾o既野之一啦~!!
而今次就只係大約咁分享下就算,加上完左呢場之後就要轉場去第二度~!!

由於我要去訂車o既關係,所以第二站就決定轉去葵芳到制下同埋買下野~!!
唔經唔覺咁行下笑下又一日,隨後我地就因為各自有目的地就分散離開~!!

台長: Ethan~
人氣(187) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

TOP
詳全文