24h購物| | PChome| 登入
2016-09-17 10:23:01| 人氣102| 回應0 | 上一篇 | 下一篇
推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

17/9/2016

 
本年度另一個重點節目於今日出場,而今日就係同阿仔慶祝佢生日~!!
而為左安排今日所有o既野,其實早於七月o既時候已經開始著手去搞~!!

今早我就先去左元朗到剪頭髮,及後就返回建生會合個仔一齊搭960出發~!!
事因我地早前已約左1:00pm會合,然後就要出發去今日o既第一個目的地~!!

當然我地兩個今日都係要以最佳狀態示人,加上佢係主角就更加需要咁做啦~!!
早於日前時間都已經同佢夾過下今日服飾安排,而且我又準備左條新呔送俾佢~!?
畢竟早前我都有d失策唔記得同佢去造衫,所以唯有就從佩飾上做返d野啦~!!
始終一年一度o既重點節目係會影相留念,至少將來睇返d野都會搵到返個回憶~?!

至於去程時間就主要講下d家族新聞啦,畢竟呢排都有唔少變化同埋經歷啦~!!
同時我地又夾緊下月時間會約埋細佬泉聚一聚,不過呢樣野就會由佢著手去搞~!?

事關時間都即將步入本年度最尾一個季度,所以今日都有談及返佢今年o既表現啦~?!
由於佢今年的確只係需要去休息一年唔需要衝住,但下年就始終都要回復返要做~?!
所以今日都有特意抽少少時間去做呢部份會談,始終我地都需要有共識去繼續行~!!

至於首場地點就係去中環四季酒店啦,而呢個場亦都係我同佢首次o黎呢到食野啦~!!
環境同埋氣氛當然就一定係唔錯o架喇,所以呢部份o既對話主要都係以生活為題~!!
回望返本年度絕大部份o既計劃其實都已經一一完成,所以我地就要計劃將來啦~!!

今年我地見面時間比上年係少左,但盲住呢方面問題已經再次傾傾可以點改善啦~!!
確實地今年一齊去做o既野都比往年係少,但反而因為近日某d事而令我地走返近~?!
家族問題同感情問題往往都係最麻煩,但我地勝在係所有內心o既事都可以同對方講~!!
或者人都真係要經一事先會長一智啦,所以我地就更加感受到珍惜同感恩o既重要性~!!

第一場時間都係以輕鬆簡單方法去談及下生活事,同時阿仔都提出十一月時間有活動~?!
事因我地講左十幾年o既旅行計劃終於有d眉目喇,因為佢想同我夾個時間去返一次~!!
或者就係因為呢段時間內一齊經歷左種種問題,同埋為左呢個問題都傾左唔少轉啦~?!
所以佢終於都覺得係時候要做返d野,同時我都有將其他人將我去旅行一事講佢聽嚕~?!

而o係完左上半場活動之後,我地就行去碼頭搭船返過去尖沙咀準備今日第二場喇~!!
第一場時間主要都係講講心裡話,同埋我地都唔會食得太飽而去準備第二場再食過~!!

今日可以話係輕輕鬆鬆咁一齊去享受左一日,而天氣雖然係有點熱但都叫做天朗氣清~!!
而當今日同佢談及到來年計劃方面o既時候,佢其實都覺得幾特別同埋幾新o既玩法~?!
始終都差唔多時間要同佢講講來年o既事,所以今轉就先同佢講左個大方向想點行嚕~!! 
 
至於佢今年生日方面場數都開始減少緊,亦正正因為呢個原因而令到佢感受更深啦~!!
從前好多o既人同埋事都不斷o係到改變緊,或者就連我地自己o既價值觀都有所調整~!?
換個角度去睇...就係終於認清楚身邊有咩人可以同自己行落去,當然自己亦要去把握~!!

至於o係開始第二場慶祝活動之前,我地就好求其咁行左1881一個圈去望下野啦~!!
今年已經唔係佢第一年以高級生日慶生,而我當然都有問及佢係咪都依然會覺得緊張啦~?!
佢表示每次到左我或者佢自己生日場次之時,佢都係既期待但又會覺得有點兒緊張囉~!!
而今日出場o既佢終於都已經冇咩特別大甩漏,當然少問題就梗係可以即場去執一執啦~!!

唔經唔覺已經出左道十三年喇,我地大家都非常感慨時間過得好快同埋成長o既可怕呀~!!
從前確實係簡簡單單o既生活已經成為過去,到左今日我地都要為將來而去努力同打拼~!!
至於第二場活動就去左Isquare間阿一鮑魚餐廳到晚飯,而呢到亦係坐擁180度海景~!!

先後兩場安排左一中式一西式去幫佢慶生,同時我亦希望可以製造一個難忘o既生日俾佢~!!
諗返轉頭都已經有過唔少呢d高級場所派對經歷,而我地都認為呢d野只限於我地兩個~!!
我地一直以o黎都係好緊密去經營呢段關係,而我地都認同大家都係會肯為左彼此而去付出~!!

呢個部份時間就係時候講講感性o既話題,畢竟佢都好感慨呢十年最後都只有佢留守啦~!?
望見好多人不斷咁來來往往同埋努力,而佢自己仍然係呢個位置上面睇住呢d變化囉~!?
當然佢都清楚知道今日o既所有係得來不易,同時呢一切都唔係必然發生o係佢身上啦~!!
而佢亦承認好多人生上o既價值觀都係參考自我,所以佢自覺自己好有我o既影子呀~!!

一齊輕鬆咁行完海邊又談及到過去唔少點滴之後,我地就係時候搭車返去屯門喇~!!
回程時間都有講下d時事同埋娛樂話題,同時我地都要為下一場活動做定準備~?!
畢竟完晒我地兩個生日活動場次之後,接住o既下一個大節日就係十二月o既聖誕節~!!

而今晚雖然阿仔先係主角啦,但佢最後都有主動話送埋我返去先自己再返屋企嚕~!!
最後部份就係講講我o既感情事同埋人生計劃,佢就住呢方面有俾左d意見我啦~?!
現實同埋理想永遠都係兩樣野,所以我都唔敢耍去諗太多自己唔可以控制o既野喇~!!

而最後最後關於我地o既男仔野方面,我都有問及到佢o既意見同埋有冇呢方面問題~?!
畢竟呢d極到私隱同埋敏感o既話題,我地都係只會同對方先敢坦蕩蕩咁去傾囉~!!
皆因我地兩仔爺真係可以乜野秘密都會同對方講,原因咪就係因為信任同埋欣賞嚕~!!

巨輪

烈日下 陌路人靜默沒說話

在這小島各有新的奮鬥 同建立起每個家
大路上 有著同樣是自信吧
大概走得到這年再艱辛都不再怕

我跟你踏遍真心的遊行 虛假的繁華
颱風想侵佔的當晚 一起抵擋雨打
疫症傷感中流行 情操仍然念掛
望見星星要隕落 一起哭過 你尚記得嗎

就算在昨天高高低低每一篇 你我原來怎麼蛻變
總可躍進動盪時局裡 緊守這片天
這巨輪 又再一天一天轉
我們未可回歸到美麗從前 亦有新經典上演
就算在某天風急花飛再一篇 你我仍然甘於應戰
走得過最絕望危難了 哪會怕考驗
時代變 人物風景都改變
我們英勇卻未輸從前 如常在苦困裡彰顯 未會變

那天到異國出走的人潮 於今天回流
或者都牽掛這都市 都捨不得放手
站到擁擠海旁前 懷緬兒時密友
未有手掌印那時 一起走過 你又記得否

就算在昨天高高低低每一篇 你我原來怎麼蛻變
總可躍進動盪時局裡 緊守這片天
這巨輪 又再一天一天轉
我們未可回歸到美麗從前 亦有新經典上演
就算在某天風急花飛再一篇 你我仍然甘於應戰
走得過最絕望危難了 哪會怕考驗
時代變 人物風景都改變
我們英勇卻未輸從前 如常在苦困裡彰顯 未會變

就算在昨天高高低低每一篇 你我原來怎麼蛻變
總可躍進動盪時局裡 緊守這片天
這巨輪 又再一天一天轉
我們未可回歸到美麗從前 亦有新經典上演
就算在某天風急花飛再一篇 你我仍然甘於應戰
走得過最絕望危難了 哪會怕考驗
時代變 又一間消失小店
我們可否約定於明年 維持樂觀笑臉一張 又再見   

台長: Ethan~
人氣(102) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

TOP
詳全文