24h購物| | PChome| 登入
2014-12-13 12:36:43| 人氣46| 回應0 | 上一篇 | 下一篇
推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

13/12/2014

 
本年度話咁快又已經接近尾聲啦,而今日亦都係本年度我同阿仔最後一次meeting啦~!!
雖然之後我地應該仲會有慶祝聖誕活動會出,不過今轉就係要將最近o既事宜做個交代嘛~!!

大約2:30pm左右過到去佢屋企樓下,之後佢就先買左兩包野飲一齊飲下兼坐低開始傾下計~!!
由於最近掛牌成員上面都有唔少問題發生左,所以我首先就梗係同佢講晒其他掛牌o既事宜先~!!

畢竟呢一連串o既問題好可能會影響掛牌變動,而且呢期發生o既事宜主要都係不快事添呀~?!
至於交代左其他掛牌成員o既事宜之後,當然就係俾佢講下佢自己同埋新抱仔o既野先啦~!!
而是次會面當中佢就主動多謝我多年o黎o既訓練,事因佢早前已經同郱抱仔o既家人及朋友見面~!!

當然我都好理解到要去見家長或對方朋友o既壓力,所以前排我都做左唔少事前o既準備功夫啦~!!
但我亦知道於稍後時間就到新抱仔開始要同阿仔家人見面,但到宜家o既準備功夫都仲未搞掂呀~?!

另一方面...
我今次除左談及到各掛牌成員o既事宜之外,我自己本身近期o既各種經歷及問題都有同佢提到啦~!!
首先就梗係講講我o既病情同埋生活上o既野,及後就轉為講到下關於思想同埋娛樂等o既事情啦~!!

好快就會到年尾出唔同項目總結o既時間喇,而下一次見面o既時間亦已經係慶祝聖誕節之時啦~!!
我同佢今年都經歷左唔少事情,而當中亦都有唔少體會同埋感受可以真真正正咁令我地又再成長嚕~!!

台長: Ethan~
人氣(46) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

TOP
詳全文