24h購物| | PChome| 登入
2004-10-14 23:26:10| 人氣50| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Final Fantasy

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

煩惱...已經消失, 換o黎o既...係失望
從某一個途徑, 今晚知道o左呢個唔知係好定壞o既消息
心裡面痛o左一痛
但係, 呢個"痛", 可以換o黎我唔會再為呢件事心煩...係好事o黎o既~~

可能...

o向我最初諗o既時候...呢個消息早就已經係事實
如果我知o既話, 我一定唔會諗, 唔會煩!!

或者...

o向最初我跟本上就唔應該為呢樣o野煩...

又或者...

我早就應該知道跟本上就冇結果...
我煩o黎跟本上就冇意義...

下次唔會咁傻喇~~~

呢個係"最終幻想"o黎ga喇~~~唔會再有下一次lu!!!

台長: 是但la
人氣(50) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文