24h購物| | PChome| 登入
2005-03-03 16:38:58| 人氣38| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

3月3日

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

3月2日
一打開報紙,董特首唔做?嘩,好出奇喎,仲係中央叫佢唔做...呢單野都唔知係咪真...不過如果佢唔做,應該好多人會好開心...

某位台灣名人講周生壞話,不知所謂,關你甚麼事,太多人為呢件事插咀...目的,大概都是想出名吧...他成功啦!
放心,我會咒咀這些人,願他們的嘴永遠關起來!哼...講講講鮍!

尋日急不及待開左包朱古力吃,今朝就已經好似喉嚨唔舒服...死啦...唔可以比媽知...要戒口,好似做完D唔見得光既野咁,心虛了.

尋晚聽森美的IQ題:
有咩玩具唔可以嚮船上面玩的?
(玩左可能會死...第日先開估)

lunch去了美心吃,明知道係貴的,因為唔想食餐飯都同人迫,so...感覺上高級D,個飯好好食呀,真係一分錢一分'貨',飽到好係有左咁.

呢排持續呆滯,唔知呢...我好似等緊好運幾時會黎...但我知無可能...所以我諗都係要繼續悶下去.

晚上,媽問:周杰倫比人鬧喎,咩佢好無文化既咩.......哼....激死我...激死我啦...嬲到爆.

3月2日
Paul smith x Eboy
Paul smith係一個設計大師(其實唔係好識佢), Eboy就係Pixel Art既始祖,佢地合作整左一批新product,有袋,鞋,銀包等...超靚,不過好貴,一對高筒鞋大概千五....eee...真的好想要喔...

又開始無聊地check system,喔...Touch jeans原來都係用緊公司個programme,咁又點...我買jeans又唔係有折...|||

台長: TraCy
人氣(38) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文