24h購物| | PChome| 登入
2004-02-03 17:06:00| 人氣9| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

好眼訓tim.....

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今朝上wood堂,嘩好眼訓呀,又唔係訓唔夠,同埋唔只我一個,成班都係咁,做咩事呀,唔聽又唔得.終於過左半堂之後開始畫sketch就好d,肥馬走過黎,又同阿lee傾下偈,先無咁眼訓,好快就落堂,好似無咩做過.之後beauty入黎派左english分紙,都好,都有B.

今日落雨,好凍呀,放學見倒彭彭,好大雨,所以傾唔倒偈lu.

又諗起百視達就close,想睇下有無平碟買,啍,上水0個間己經無左啦,好傷心,無碟買,好想睇戲ma.

而家每日夜晚都追緊電視劇,9:00睇HI!上班女郎,10:00就睇薔薇之戀,上班女郎有jolin同小豬,小豬好搞笑呀.睇左上班女郎之後我覺得薔薇之戀無咁好睇,不過追開又想追埋落去.明珠台又有新劇,係童話故事既新版,講個男仔有粒魔豆,種左之後有藤伸上個天,佢就爬上去,好鍾意睇呢d,d衫好靚...

每日一同學:
今日講就肥馬,佢應該係我地班最細,87年.佢同親我講野我就好想話佢,又成日話我寸,不過有時講D野都幾搞笑,無聊玩下都幾開心....

台長: TraCy
人氣(9) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文