24h購物| | PChome| 登入
2008-03-14 10:35:39| 人氣23| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

意想不到的...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

13/Mar/2008 (週四,天晴)

今日好潮濕呀,感覺好唔舒服~ 呢種感覺,春天真係來臨啦!
呢個星期要拎d大褸去洗衣舖洗下先得啦!著了整個冬天都無洗過!

今晚要去學車,幸好一直都收到了師傅電話,這樣我才發現收不到她的電話是好的,因為我以為每一次她來電是通知我記得今晚學車,原來唔係,收到佢的電話係又要改這改那!

快快收工,因為Honey來陪我食飯,我地到了九龍城一間台灣餐廳,不過入到去發現都唔係台灣野,係上海、京川菜來的~ 不過都算啦,叫了一個二人餐

前菜,麻辣海哲,真係都幾辣喎~



竹笙豆腐湯,淡味到不得了~
葱爆羊肉片~ 味道都幾好,不過咸左d
蒜蓉炒A菜~ d菜好貴咩,得咁少呀!

之後飽飽後,又差唔多時間要閃啦~ 突然又收到師傅電話!下,你又唔得閒,又要另一個師傅教同埋遲多15mins,唉呀!你唔好再遲d先講,真係激死人啦!咁都無計啦,唔通唔學咩,就答應左佢啦!

見重有時間就行去隔離的Pet Shop逛逛,買下d骨仔比懵朱朱,見到BB狗真係好得意呀!不過都係唔啱就閃人啦~

之後見到師傅,我Honey突然上前同師傅講,咁樣唔得的喎,成日都轉人,咁你跟開佢嫁ma,已經一早booking嫁啦~ 師傅當然多多藉口,大玩太極功啦~
之後就開始學車啦,不過出奇地,今次呢個師傅真係幾好喎,教得好好,同埋講晒咩位點轉,不過我轉彎都係麻麻地,真係要練多d先得啦~
之後再學埋掉頭,嘩!好多step呀,又轉左又轉右,又要停車,好煩呀,記唔得切咁多呀!

好快又到夠鐘啦,幸好,師傅返屯門,又坐埋佢的順風車!不過返到屋企都1點鐘啦,好累好累,快d沖涼訓覺啦!

台長: Tracy
人氣(23) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文