24h購物| | PChome| 登入
2008-03-03 15:13:08| 人氣18| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

第四次學車

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

01/Mar/2008 (週六,天晴)

呢份係朋友Anna係大板的手信,重送左兩包溫泉粉比我,多謝晒!

裡面係一個白色的糕,再沾d黑糖來食,好特別呀!

今朝晨咁早就要起身啦,之後搆掂個仔又要執屋、吸塵、抹地,真係著住短袖衫
都唔怕凍呀,很快全屋乾淨晒啦!

望一望時間又夠鐘啦,於是快快裝身,右邊cons又唔生性,帶左5分鐘都唔得呀,好在最後都ok,真係手都軟呀!於是叮左個麵包,就匆出門口啦!幸好一落樓下有的士,就搭到西鐵站,咁樣真係快好多呀,希望遲d屋苑有Shuttle Bus去西鐵站就好啦!

咁樣出到九龍塘都要一個鐘呀,於是便開始第四堂學車啦!今日超緊張呀,係裡面兜了兩個圈就出大路,今次重要係農翔道,開成70公里的,重要cut兩條線出,真係好驚,望住後面又有貨車,又有巴士!不過慢慢都ok,重不知不覺開到84公里,師傅就講唔好開咁快啦,收油,前面有快相機的!佢唔講真係都唔知己經開到80啦!之後學了少少調頭,就夠鐘了!
嘩!師傅要去到12/Mar先有期呀,我4月就考試啦喎,一定唔夠時間學啦,於是師傅就幫我要改期,推遲先考試!

之後跟朋友去High Tea,周圍逛逛,懵爸就收工了,之後他帶我到考場逛逛,泊位調頭係比較容易,但係條路好難行,超多轉彎位呀,真係慘慘慘呀!

之後我地就到Petmax逛逛,聽說這裡是大型寵物城,有很多野買,入到去比我想像中小,還有很多東西都好貴呀,貴得離譜添呀,於是就走了!
都係等下星期去九展道先買野啦,我諗到時d野會平好多呀!

台長: Tracy
人氣(18) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文