24h購物| | PChome| 登入
2007-08-26 22:39:21| 人氣18| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

沙田德記

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

25/Jun/2007 (週六,間中驟雨)
今日訓醒時便匆匆忙忙做家務啦,因為有朋友來探訪呀~ 當然唔可以比個壞印象比佢地啦,以免影響我的形象呀!
大約2:00我便去樓下接她們啦,怎料突然下著大雨喎,雙腳全濕及沙,在糟糕是站在紅綠燈位時,一架貨車經過便濺起水花,我就半身濕了,連耳仔都入水了,真的激氣邊有咁黑仔嫁~
她們真客氣買了月餅給我,還煲了靚湯給我,真客氣呀~
(佢地一定知我好懶,無咩靚湯飲啦,哈哈哈!)
大家一起談東談西,還在打Wii,玩得很大叫大笑十分開心呀~

夜晚便約了朋友到沙田火炭食雞粥~
好香口的乳鴿呀,不過最衰他,話係深圳有人用老鼠來充乳鴿~ 想起都嘔心呀,搆到我食慾無晒!
沙拉骨係我的至愛呀~ 重有腐乳通菜
椒鹽賴屎蝦係老世送的~ 鑊氣很夠,不過唔夠椒鹽同辣呀!
主角出場啦,馳名雞粥,粥軟雞滑,正呀!
大家都未夠喉,便剎入西貢滿記食糖水啦~ 的確滿足到暈呀!
因為快12點就踏入農曆七月十四啦,他們都在講東講西,搆得我朋友不知幾驚呀~ 今天很累了,2點半達落床就馬上睡著了!

台長: Tracy
人氣(18) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文