24h購物| | PChome| 登入
2007-04-15 14:37:13| 人氣89| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

I’ve learnt

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


I’ve learnt -
that my best friend and I can do anything
or nothing and have the best time.
我終於了解-
我與最好的朋友
可以做任何事,
或不做任何事,
而一樣享受了最棒的時光。
I’ve learnt -
that sometimes the people you expect
to kick you when you’re down
will be the ones to help you get back up.
我終於了解-
有時你以為會在你失意時踹你一腳的人,
其實卻正是那個將幫助你重新站起來的人。
I’ve learnt -
that sometimes when I’m angry
I have the right to be angry,
but that doesn’t give me
the right to be cruel.
 我終於了解-
有時候我憤怒,
因我有權利憤怒。
但這並不表示
我有權利殘忍。
I’ve learnt -
that true friendship continues to grow,
even over the longest distance.
Same goes for true love.
我終於了解-
真實的友誼會持續增長,
即或遠隔千里。
真實的愛亦然。
I’ve learnt -
that just because someone doesn’t love you
the way you want them to doesn’t mean
they don’t love you with all they have.
我終於了解-
有些人不照著你所期望的方式來愛你,
並不表示他們沒有盡他們的一切來愛你。

台長: 翊乃
人氣(89) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 藝文活動(書評、展覽、舞蹈、表演) | 個人分類: 好文章,純分享 |
此分類下一篇:愛青春
此分類上一篇:someone

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文