24h購物| | PChome| 登入
2007-06-03 20:14:22| 人氣55| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

修長o既Lulu

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

2-6-07(六)琴晚post日記,搞到成3:00訓,今朝12點起身,雖然有訓到9個鐘,但訓得唔係太好,成日整,所以重係好累,1:30出門口前食了一包蔬打餅,然後食d傷風感冒藥(上次食錯藥事件食剩的藥),諗住坐41/45號巴士,但驚星期六塞車,還是行路,但行路應該會遲到,因為上次行路去深水埗安康幼兒學校係要40min,同埋上次係早上行,唔太陽曬,可以行路快d,但呢別咁鬼曬,完全冇心機行。行到去衞理道中大社區書院那個位置,剛剛好有部2c,我就上車,然後去到洗衣街落車,再行過去,去到安康剛剛好係2點,安怡o既梁老師比我早到。

同安怡老師係到打口較,等到安康o既體操落堂,我地先可以入去搬枱,佢地差不多成2:25分先完,咁洗鬼叫我地2點到呀!

見到陽陽一家時,佢冇咁抗佢我,好鬼怪的,每逢佢同父母一齊,加上唔穿著校服,見到我就會唔理我,lay係阿爸阿媽後面,今次佢就好d,冇lay埋,唔知係咪佢琴日病左既關係,定係因為呢到唔係安基呢?

今日做左大會攝影師,不斷影相,其實我幾鐘意影相,可能影慣profile既相,知道點樣就角度影相。但因為顧住影相,晉浩阿媽叫我幫佢搵碟,然後把製成品放入焗爐時,我有叫另一個老師幫佢,留個位俾佢入爐,跟住我又繼續影相,後來d老師話有個家長搵我,原來係晉浩既麵包多士製成品重未入焗,我緊係拿拿聲幫佢拎去放入爐,那時見佢阿媽既面口都有d開始黑,「大佬」家長唔得罪架!之後都麵包出爐,我緊係主動行過去攞個食物盒,去幫佢入將麵包放入人盒,後來又叫佢地一家人同仔仔一齊影相,影下d製成品,後來見佢地都係影相,面口都叫ok番!唉…實係老師唔易做,聽細梁講佢阿媽已經好唔滿意校長,所以我緊係唔好再去得罪人,萬一將來教佢個仔,都要打好d關係先。
陽陽爸爸始終係一個熱心既家長,我地係4:30準時完左課程後,佢留下來幫我地搬枱,真係唔話得。

4:45就可以走了,比上次阿彭話要5:30先就得為早。

同梁老師一齊行去旺角,由於安怡學校係分兩黨,我得知梁老師係教N1,以前又係係安強調校到安怡,根據大梁同我講,調過去安怡o既老師係一黨,同本身係安怡既老師係唔妥,我諗佢應該係同阿林熟的,所以可以放心同佢講野,因為以前阿林都係安基既老師,而我因為我班同事同佢熟而識佢。
坐慈雲山小巴上慈雲山搵Phoebe,買麥記俾佢食,其實我都想吃麥樂雞,因為個醬料好味,去到發現個醬料已冇曬,加上我又食左藥既關係,個口好寡好乾,唔係好想食野,結果我只買了杯細奶昔。

去到佢屋企玩wii,有打保鈴、tennis、boxing(真係好似玩完boxing咁),同埋一d mini game,其實打完boxing後雙手超累,個人又累,都冇心機再玩了,我寧願係度睇雜誌,慶幸自己冇買到wii,因為我都唔係太熱衷打機,可能要多d人先有mood玩。

同Phoebe隻貓玩,都幾好玩,佢會對住個搖動既毛毛係度撲來撲去,佢真係好精力。個d毛好滑好靚,重會咬我tim,但係唔痛架,佢會扒係到時會四腳拉長,成個身好長好搞笑。Phoebe重將佢掛係我膊長到,好彩佢唔會伸爪,唔係既話我會驚架!

Phoebe煮埋我飯,佢唸住我係到食重買埋蟹,但係我皮膚敏感,都係唔好食了,放且我本身只對大閘蟹較有興趣,其實肉蟹都ok,但係對我來說是可食可不食的。今餐超清淡、只吃菜、瓜同飯。
10:15左右leave,坐小巴落旺角,全車只得我一個。真係威,6蚊就可以包車,用大約20min落到旺角。然後行番屋企,11:00左右就回家了。
點幾訓覺。

台長: 車人
人氣(55) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文