24h購物| | PChome| 登入
2007-06-02 01:58:11| 人氣33| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Present tense

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

1-6-07(五)琴日陳錦盈嘔後,今日我15個仔入面都有4個嘔,要請病假,曉陽、樹巨只是嘔,漢聶嘔到有血絲要入醫、芷盈睇醫生後,醫生就佢飲得太多奶粉,鐵質太重,所以有便秘,同埋食野有d頂而嘔(都唔知係唔係,如果佢知學校都有幾個人係因為嘔而請病假,個答案可能未必係咁)。早上我都有叫錦盈媽媽帶佢返屋企休息下,佢阿媽又唔想話有野做,只係肯盡量早d接佢,咁我問佢係埋食飯後走,佢又話等佢訓醒先,大佬你個女都唔舒服,你琴晚睇醫生,醫生都話係腸胃唔舒服,你見佢行得走得,走叫佢返學,又唔俾佢休息下,萬一佢又嘔,係會傳染架,有時係要為下人地打算o架!結果你個女飯後又嘔多次,那時你先即刻黎接佢走。

下午衞生署o既醫生、護士o黎check院,冇計,因為有好多人請病假係因為嘔,呢d事會令人擔心可能有EV71病毒。

放5:00,買生腸、白色鳳爪同紅色雞翼返屋企食,我食一半,其他既留番俾阿媽,睇夜宴vcd,睇到四份一就覺得好眼訓,7:45-9:30去訓覺,好彩Teresa係9:30前打電話來同我講左一陣野,如果唔係我死怕我係累到聽到電訓鬧鐘響聲都唔會起身繼續訓,因為我其實都較了8:30鬧鐘,諗住起身睇師奶兵團,但都起唔到身。(其實我都預左我一定唔會起身,因為訓咁短時間,我實會唔起身,繼續訓,果然不出我所料。)

溏心風暴大結局,細契應該係良心發現,係律師想講結案陳詞時,突然係庭上話自己浪費大家時間,即係認輸,呢個結局真係估唔到,我都突然欣賞番呢個角色,跟住細契攞部車追住常在德去撞,真係好搞笑,而最後個幕係常在心也答覆德德地既求婚。一見到德德地個隻好大隻既鑽石介指,我就諗起鵬嫂係鑽石公司做,搵佢咪鑽石有機會平5位數字,呢個消息係由浩堅買了鑽石介指送俾雯雯時,鵬嫂講的,如鵬嫂早d講出黎,浩堅就可以慳d錢了。鵬嫂希望你係我未嫁前,你都唔好轉工啦!

今日終於打到去present tense,以後既日記可以每日即時update了,yeah!

台長: 車人
人氣(33) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文