24h購物| | PChome| 登入
2005-02-05 14:54:13| 人氣46| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

終於.....一月份作戰完畢.....

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

終於可以放假喇,終於做完個月結喇,一連忙成兩個星期,明天終於開始可以放九日假喇好開心呢,依兩個星期,又要急住出貨,又要急住上料,忙到仆街呀!!原來過年前會咁忙的,咩都急出唔到貨又死上唔到料又死,嘩~真係好大壓力呢,仲要做月結,好彩今個月無咩事咋,唔係我就慘喇,前幾日做到我,真係想咩都唔做走左去算喇,但諗起阿b同我講,d野係你既點都係你既,唔會有人同你做,放完假返去都係要做,所以就吸啖氣繼續做啦~~唉~~每到月頭月尾我都想唔做架啦,哈哈

今次放假好忙呢,首先去澳門玩返兩日,之後就要去福建,要坐九個鐘頭車呀,好慘呀~~~去完就要返工lu,咁樣無左九日我唔要呀~但無計啦,一切都已經plan好左,今日公司有急貨要送日本,要hand carried帶過去喎,問我去唔去,哈哈~如果唔係要去福建我一定去啦,無洗錢送機票同酒店喎,幾鬼正呀~~有無得玩呀第二件事啦,起碼我去過日本喎,哈哈~~好白痴~我老細仲比my我老公張機票同酒店喎,哈哈~~如果真係要去的話,都幾好喎~~~~~~~~但係最衰要去福建啦~

講返個假期先,哈哈~好耐未放過咁快既假喇,好期待呢~可以好寫意咁hair下,咩都唔做咩都唔諗,正呀!!!!!!!!但係我好擔心屋企缸魚囉,又無人喂,都唔知會唔會.......鳴鳴鳴~~如果佢地有咩不測,我就真係........但係今次係我同豬豬結婚後第一個長假期呢,我知道我地一定會玩得好開心呢~~
哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈

台長: 包包
人氣(46) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文