24h購物| | PChome| 登入
2005-08-03 20:50:30| 人氣11| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

注冊

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日番學注冊ar!

七點半就出左門,8點就去到太子……
今日,我同叉叉、kitty行番學校……
嘩……我以後都唔行la,真係好辛苦ar……

番到學校,就等班人……
跟住就上去禮堂,鬼甘多人……
排隊都有d問題……kitty冇左學生證,所以要排最後……
排左一輪隊,影完相,拎埋d野,就等kitty佢地la……

我地今日話左去睇戲,肥屈都去ga la……
但係佢又走左佬……好耐冇同肥屈一齊玩la……
最衰某d人lo,唔同肥屈玩……
不過肥屈都升到班,仲有機會……

放左就去搭小巴過奧海,係小巴度勁搞笑……
仲撞到森爺,佢見到我地勁無奈……
冇計,我地逛甘係度笑……

去到呢,就為左睇咩戲而煩左好耐……
最後,都睇謊島叛變……

未做果陣,我同blue、小雞、小海、小阮去睇鄧x雯……
嘩……佢都甘老la,仲著到鬼甘性感,
小雞為左唔令叉叉唔開心,所以唔多睇……
小阮睇到隻眼都大埋……我同Blue都好擔心奧海變紅海……
(即係小阮睇到流鼻血……)
小海就好正常,開始懷疑他才是基的……

睇完咪去睇戲lo!
嘩~~好正ar!當中當然出現左d令小阮流鼻血ge場面……
不過真係好激,自已ge心跳都好快……
死人伊雲呢個樣令仔幾多……冇果個甘老……

睇完就番歸……

屋企有d野,真係好煩!
老豆唔要果d野la,費事比人以為我地爭ar……
可能唔理就真係最好ge辦法……

果條友又唔知點,唔開心wo……
問佢又唔講,只係要我陪佢姐……
我地係fd黎ga……希望佢有乜都同我講……

今日幾好la~~

台長: 衰人
人氣(11) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文