24h購物| | PChome| 登入
2006-02-04 00:12:33| 人氣493| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

薔薇守則 ♣ Rule of Rose

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


薔薇守則 ♣ Rule of Rose 主題曲 A Love Suicide

請至 http://www4.uploadsend.com/d.php?file=true&filepath=8912 下載

---------------------------
 主題曲 A Love Suicide 歌詞(依照片尾曲日文字幕翻譯)
---------------------------

當我呼喚著妳的名字時,

我的羞恥心都到哪裡去了。

所以別解放我的心,

因為我將無法承受。

當我躺在床上時,

寂寞到幾乎想死去,

我本性是多麼地壞啊,

妳要鞭打我也沒關係。

我會污辱妳,

我會責備妳,

那都是出於我對妳的愛。

愛就像五月的玫瑰那樣純潔,

誰都沒辦法去阻止,

愛就像風中搖曳的火光那樣虛幻,

就像原罪一樣的慾望深沉。

我很孤獨,但是清醒,

我只是被埋葬在愛裡。

愛就像風中搖曳的火焰那樣虛幻,

就像原罪一樣的純白無瑕。

我很孤獨,但是清醒,

我只是被埋葬在愛裡。

愛就像五月的玫瑰那樣純潔,

像原罪一樣的純白無瑕。

-----------------------------
 主題曲 A Love Suicide 英文歌詞(依照片尾曲日文字幕翻譯)
-----------------------------

Say, where’s my shame,
when I call your name,
so please, don’t set me free,
I must heavy as can be.

I will do you harm,
I’ll break my arm,
I’m a victim of your charms.

I once should be dead,
when I am, I lament,
I can be so mean,
you can’t beat me,

I would like to share you,
I would like to blame you,
just because of my love to you

au...love itself is just as innocent as roses in May,
I know that they can’t drive it away.
oh, love itself is just as brief as a candle in the wind.
That’s really just like sin.

Alone, but sane,
I am a love suicide.
cause love itself is just as breif as a candle in the wind.
It’s pure white, just like sin.

Alone, but sane,
I am a love suicide.
Cause love itself is just as innocent as Roses in May.
It’s pure white, just like sin.

薔薇守則 ♣ Rule of Rose
官方網站 http://www.playstation.jp/scej/title/ror/main.html

台長: ♤。眸。♧
人氣(493) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 音樂賞析(音樂情報、樂評、歌詞、MV)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文