24h購物| | PChome| 登入
2004-05-09 01:15:00| 人氣87| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

點解點解點解點解......(十萬個為甚麼點解版)...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

點解曾德新d 文寫得咁差,都有人爭住去睇?

點解佢d 野我一d 都睇唔明,都叫做文筆好.....

點解佢份人咁自私,又自以為是,大家都咁buy佢

佢曾經係我細路時的好玩伴,但是我現在一句都無法和他搭得上邊??

呢個世界總會有你唔順眼的人,現在佢已經在我眼中唔順眼到極點...

連我都唔知點解...其實佢係我表哥,但係就好有星佢一巴的衝動

點解我地冇普選,點曾憲宰嘈冤巴閉都冇人叫佢收爹

點解我唔係黎瑞恩,咁樣我就可以話:老爺,假丟盡啦!你返屋企抱孫啦...

點解人大要釋法....點解愛國一定要擺在嘴邊

點解董建華做得咁差都有一百個中央政府挺佢

點解我們九七後連〔頭條新聞〕都冇埋,搞到我想笑下都冇

點解賓拉登唔係我,等我順手炸左特首辦,然後會有六百萬人感激我的偉大

點解我係香港人,唔係非洲人,又唔係歐洲人,點解我係人,唔係大鵰?

點解世界有不公平,有貧富懸殊,點解全世界百分之九十的資源都集中在歐美,而第三世界只有一成都不夠...

點解關心世界的人永遠是少數,破壞世界的人是多數,點解這個世界令人傷心的事越來越多,快樂的事越來越少...

點解連同學都要來暗的,點解讀到大學都膚淺如此?

點解連大學生都要集體嘔鬥,那麼大學生的定義是甚麼...

點解醫館局那麼x永強仲{痴住}佢張chair,冇人會成功叫佢收皮返新加玻..

點解好人的比例少,壞人的比例多咁多?

如果有人可以回答都我全部問題,我願意封佢做我一日的上帝...



台長: 杜比妮可
人氣(87) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然) | 個人分類: 杜比立體聲 |
此分類下一篇:列康 (忘不了的六十年)
此分類上一篇:何必??? 有破壞冇建設~~

我要回應 本篇僅限會員/好友回應,請先 登入
TOP
詳全文