24h購物| | PChome| 登入
2006-09-27 00:43:09| 人氣137| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

9.23 GooD ShoW!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

一个城市中的AM.PM

06:00AM 清洁工和乞丐的故事

09:00AM 上午篮球场的爱情故事

11:00AM 繁忙的街道,车祸发生了……

03:00PM 打工一族辛酸的故事

10:00PM 夜幕降临,黑帮交易

11:30PM 午夜的派对狂欢
阿SA真人好正....扎咗辫仔
阿坤真系好鬼感性...讲讲下感受已经眼泛泪光...
P仔真系好型好型好型好型好型好型好型好型好型好型好型好型好型好型好型好型

场show真系好正好正...
若龙果晚竟然好准时出现...佢到咗地铁站嘅时候打电话比我,我仲响屋企...
成晚佢都不停打电话...太忙啦...
然后佢同我讲咗句,可能年纪大...对呢D无兴趣...
然后就话,佢连训觉嘅时间都无...
我无答佢D咩...然后继续好认真去睇呢场show
果晚我发短信比cola同佢讲,我好开心...cola话...开心未好囖...
果晚自己打车翻到屋企...收到若龙条短信...话今晚多谢晒我...
多谢我?!有时候真系吾点猜得透一个人捻D咩???
不过吾好猜感多仲更好...简单D...
我已经连续做野6日啦...星期四唯一一日休息...今晚听芬讲有可能要去开会...
去死啦...激死我啦...
文峰话佢地发咗月饼啦...妖!点解我地无咖...过分...
前两日苏生又一人派咗200蚊购物卡比我地啦...仲要人人都派...真系好大方吖...
果日苏生好搞笑...过黎提50万,然后过机比佢果阵突然对住我听天文讲话咩车船税...我地就异口同声话吾好信果D...扼人咖...平时苏生好鬼沉默寡言,突然之间同我地讲野,真系吓亲我地...
今日黄彦裴过黎办业务...虽然佢系金卡客户,但佢真系一个几优质嘅客户...上个星期我只不过随口问佢有无玩基金,我讲咗一阵,佢下午就过黎开户买啦...然后听咗我讲理财卡果个一户通好吾错...又办咗仲转咗17万过去...然后今日过黎问我网上银行嘅事俾我讲多两讲就买咗个USBKEY...开头佢仲话我地95蚊贵...佢真系好鬼搞笑
果日我同天文讲开佢老婆大紧肚等生咗之后就SELL佢教育保险,天文就话佢老婆应该生咗啦,我死叫天文去问生咗仔定女,点知道天文竟然比咗个好变态嘅答案我...话点知道人地会吾会突然之间无咗个小朋友咖,如果问人地未姐提起人地D伤心事,真系激死人吖...-_-!!变态咖捻呢D野...
星期六我请大家食pizza,天文中意吖嘛...无办法啦...又话有优惠卡...买一个加8蚊送一个...感未订囖...因为系外卖店...所以打电话过去就得啦...人地问地址果阵...死人天文好鬼寸感话你地平时存开钱果间建行吖...晕...D pizza几好食咖...同pizzahut有得挥
佢前日剪发失败...比我笑咗佢一日...然后我又死同佢讲场show好鬼正...激死佢
不过都要赞赞佢,因为佢又食完一盒马骝仔比我啦...THX

台長: ★,,阿t,,*))
人氣(137) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文