24h購物| | PChome| 登入
2021-08-18 16:37:42| 人氣88| 回應0
推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

Perfect medical 多人投訴?搞到幫我做療程個女仔眼濕濕、好委屈......

Perfect medical 投訴多唔多我就唔知,畢竟我都係正正常常一個月去一次做皮秒激光去斑療程,一直做得好好哋,啲色斑愈做愈淡,覺得做開又有效果所以第一個去斑療程差唔多做完嘅時候就買咗第二個療程,所以咩Perfect medical 投訴呀、Perfect medical 好Hardsell同Perfect medical 評價都唔係太清楚。

 

其實我哋呢啲中年婦女M CLUB 邊識上網睇咁多Perfect medical 投訴同評價,搜尋第一頁睇落嚟都唔知邊個講真邊個講假,所以去做facial美容同爆脂機呢啲嘢,如果有囡就係個囡去搵同幫手搞,如果無就自己係靠朋友口耳相傳......包括呢一篇嘢,因為我自己打字要用寫嘅所以會寫得太慢,都係邊口講邊叫我個囡幫我打出嚟。

 

Perfect medical投訴新聞我咩都唔知,咁你想像到我哋呢個圈子其實最緊要就靠口碑,我唔知Perfect medical喺其他年紀層同其他圈子口碑係點啦,不過我同我啲fd一致都覺得幾好,一開始係某個fd去做完之後喺群組入面發咗前後對比相,個個都有仔有女(有啲仲有孫添)你話塊面完完全全白淨,無斑無紋、唔靠搽粉就呃你嘅......無論搽幾多幾貴嘅美白精華同敷補濕mask其實都去唔到色斑......

 

個fd個前後色斑淡咗好多嘅對比相真係好吸引,而且因為係三十幾年朋友根本都唔會呃你,呃你佢都無好處啦......於是喺不知道有咁多人裝上投訴Perfect medical 係黑店嘅情況之下,我已經叫個囡幫我網上登記咗試做C6激光去斑療程,試完覺得唔痛(不過我本身都唔驚痛,細路都生咗2個仲驚咩痛呀?)接受到,同埋返去一星期之後色斑真係有淡到,於是就返去Join咗個皮秒激光去斑Plan,淨係記得係pico,不過全名同埋具體用咩機已經唔記得咗啦!

 

可能我都係好彩啦,因為係朋友介紹所以上到去之前已經有八成機會會買療程,做完返去一星期覺得淡斑有效果就買咗,我第一、二次上去都係同一個人招呼我,佢咁岩就唔hard sell(當然我都買得好順攤)所以一直感受都幾好幾正常......真係唔知原來Perfect medical喺網路上爭議聲都好大,話Perfect medical係黑店仲要搞到要投訴Perfect medical咁大件事添。

 

點解會有關於Perfect medical 投訴呢篇嘢呢?事緣係上星期我去Perfect medical做打斑,平時同我做開機個女仔,幫我抹面個陣好靜,同平時好唔一樣,因為平時我哋都會傾下偈,好似仲有啲眼濕濕添、眼圈都紅埋唔知咩事,總之個樣睇落去就好委屈好陰公咁......做咗人阿媽之後的確係心軟好多,我問阿囡咩事咁傷心呀!佢話上一個客態度唔係幾好,由入嚟試做激光去色斑開始就大聲話Perfect medical係黑店、Perfect medical 呃佢錢、仲話要向唔知邊度去投訴Perfect medical 添......佢話其實佢由頭到尾都無sell過個客,連嘢都無講幾句,不過個客好唔滿意試做激光打斑次數太少啦,話佢打得太少下所以發曬脾氣.....聽到阿姨我都好震驚,因為我一直以為Perfect medical 服務態度唔錯,療程價錢同過程都做得好正常,幫我打斑啲女仔都好溫柔好細心好nice,所以客人應該都會滿意Perfect medical 服務,估唔到都會有人投訴Perfect medical……

 

關於Perfect medical 投訴呢件事,個女仔解釋話其實而家網上好多打手會中傷其他競爭對手,所以佢哋就算咩都無做,時不時都會無端端比人鬧、語氣好惡毒甚至會講埋粗口......有時候真係好嬲好難過,但都無辦法喎。我聽到都好心疼,因為呢個女仔真係從來都無sell過我,因為佢知我淨係想用皮秒激光打走色斑,所以都無係咁叫我加單......我知道美容院有好多治療師鐘意容貌羞辱,話你皮膚乾、多皺紋、又黃又老又醜,總之講到你一無是處之後就叫你買呢啲買個啲,不過呢個女仔唔會㗎,同埋佢話好多Perfect medical同事都唔會咁做,因為hardsell個套做法已經out,反而會迫走客而留唔到客.....

 

我唔知投訴Perfect medical嘅人係咩心態,可能真係受咗氣或者純粹係比網路上言論影響到,如果係後者,我真係好希望佢哋對人對事返啲餘地,唔好一竹竿打沉一船人,對事唔對人啦如果個個Perfect medical治療師做得好好哋又無瘋狂hardsell,點可以一上嚟就好似見到殺父仇人咁?人哋都係打份工囉我覺得......唉,而家個網路氣氛真係好差,完全無禮貌同尊重,將生活上所受嘅氣搵個人宣洩,搞到我個治療師靚妹一個都成日比人無端端鬧,好可憐。

 

呢篇對Perfect medical 投訴嘅感言純粹係我不吐不快啦,我知香港出名叫投訴之都,稍為等得耐少少或者人哋趕唔切招呼,好小事已經要投訴,有時仲會令人無咗份工添。如果無啦啦去投訴Perfect medical或者毫無理由咁鬧Perfect medical嘅人睇到呢篇,希望你哋以後唔好開「哋圖炮」啦!

 

最後都係個句,將心比己、唔好欺凌啦,美容師都係人哋個囡嚟㗎。

 

p.s. 呢篇嘢出咗之後好多人PM我想拎激光打斑試做Link,你搵我都無轉介優惠㗎喎!如果係想去Perfect medical 打色斑嘅話,佢哋有得試做咗先,條連結就係下面呢條:C6 激光去斑療程

 

台長: thisisariel
人氣(88) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 流行時尚(美容彩妝、保養、造型、塑身、流行情報)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文