24h購物| | PChome| 登入
2004-11-28 16:29:52| 人氣88| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

又是不快的一天,頂~
八婆被穎KICK爆用了yr1 DA時的PPT來再講,
話要講甚麼是BAD TASTE,GOOD TASTE,那就要講番1920年......(搬番YR 1 DA的PPT出來)
白痴的,邊個會聽?有人會聽,不過一定唔係我~
八婆然後又話自己影相做THEME BOARD好,CACA指住張野問我D相係邊度影,
我認真答:"好近,好易影到,非洲la~哩張紐西蘭,哩張去埋印度影就得la~"
caca和穎大笑

PPT時段,我一直都同穎傾計,少有的向穎提及了MASA的事,
唔係,係一向都有提,係今日提得多D,呵呵~

因為見到本雜誌講開:"哲古華拉少年日記",我話想睇,
穎見到雜誌影個男主角好帥,同時都話:"個戲名0甘長?"
由木子都話:"個戲名0甘長又講唔到就唔好睇"
咩WOR!唔得,我要睇!因為MASA睇左,仲成日話好好睇!我唔抵得~
而且我都好鍾意哲古華拉,唔係受MASA影響,雖然MASA都好鍾意哲生,
長毛都鍾意哲生LA~哈哈~

談及香水,今期考慮買ENTERNITY定212,穎問我是否用開212,
係212MEN才對,穎話212出左隻212 SEXY幾香,我都想試下哩隻!
穎知道MIYA也是用212,穎話:"0甘就買212la~"
我:"212真係好有miya味道,哈哈!!ENTERNITY又好有toshiya味,0甘有味,點算好?"

之後被八婆插,話我D鞋唔0岩比例,又唔教我畫,一句講晒,再畫過,頂!!!!!
安娜問我見完八婆點,我話:"一句講晒唔0岩比例要再畫過~"
BEARBEAR:"0甘都得?一句唔0岩比例就要畫過,都好易教wor~"
我只有一面無奈,安娜看過我的畫沒有甚麼話我錯

lunch時,穎看見canteen外一男生並話:"個個人好似MASA"
我:"唔係呀化?!無可能!!!!!!!!!邊度似?!"
穎:"似呀!修左眉呀~對眼好似,上半部分"
我:"不是呀......沒有可能"
敏:"唔好再話似,靈會喊呀la~"
沒錯!嚇得我太驚,根本唔似MASA

過了一會兒,那被穎話似MASA的男生入來canteen,
我話:"一D都唔似MASA,成隻MONKEY"
穎&敏:"係WOR!好似MONKEY!"
我:"邊度似MASA~無可能"
穎:"修眉個下似呀!對眼都似~"
我:"不是呀?MASA大細眼單雙眼皮呀wor~隻monkey眼大雙眼皮呀,哈哈哈!!"
穎:"我又唔係靈,邊似得靈日對夜對住MASA"
我:"無D 0甘既事......邊有日對夜對wor,都無時間成日對住呀......"
穎:"哈哈,唔知wor~"

不久見到雅在外出,嘩~飛身出去擁抱雅,YEAH~*
然後將穎話見某男似MASA既事話被雅知,雅話穎馬鹿了~哈!
雅就好la,上堂都有時間勉強日文,我想勉強都勉強唔到

紙樣堂苦死了~
為fur起紙樣,頭也爆!!!!!
幸好有拿妃相助,安娜講個方法行唔通呀!!!!!!
起完個上身,我已經累死了,那刻覺得自己有點可憐,
一想起那麼多的事要做,但又沒有時間,真的想哭了~
辛苦得快要哭了,但哭了以後又要繼續做,那哭來做甚麼?所以沒有哭~繼續做

課後找bearbear,飛奔前門跟住到後門,又再去前門,走到bearbear話我面青青,
謝謝bearbear借鎖匙我開房~不過我究竟鎖實未?有d驚未鎖實,
但我又已經推極都推唔開道門,應該鎖實......

收到安娜的e-mail零舍開心,哈哈哈!!!!!!

台長: 靈-Rei-
人氣(88) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文