24h購物| | PChome| 登入
2006-03-22 18:46:36| 人氣30| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

寫番日記

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

終於寫番日記,我捻我日記已經比人忙記左!!
近日終於同ar丁好番...唔使鬧交..好開心!!
不過邊有咁完美..一樣煩完,一樣又黎!!!@@@
我近排發覺有好多人係我E邊同我一齊扯大欖,但係竟然唔係扯埋同一個方向....
點解自已友,唔撐我不止..而且重要踩多我兩下,你地有冇試過ar..試都未試過就話唔得!!
有D野可以求其,但係有D野唔可以...有結果我當然開心,但係如果有盡力,我唔會怪任何人..

E幾日冇乜mood, 可能係天氣關係la...就死la..份Eco 都係死ga la..鬼叫我咁遲先知要test ....唉...........!!
今個星期好多節目..首先星期五,要做ice -cream比企鵝食..之Saturday 去踏單車..開心死!!

台長: Terry
人氣(30) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文