24h購物| | PChome| 登入
2004-08-02 01:52:03| 人氣46| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

煩躁的日子

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今天是什麼日子?我也沒有心情去記著
我好辛苦呀?有冇人知呀?我好想有人關心下姐....
唔係咁難掛.....?無錯!就係咁難!
我一直都明白一樣野,求人不如求己!

今日公司搞左一個聯村籃球比賽,
我同另一個同事係主裁判!
有一隊的其中一個球員,唔知點解,
我見到佢個樣就想打佢o個隻
而且佢亦係最扮晒野、而自己又係費到推填區都嫌棄o個種人!
不停咁話呢樣唔得,呢樣唔好,你咁唔滿意,唔好打囉...
因為我的身份問題,佢地會有好多野問我,
每次佢問野我都極之十分串咁應佢,之後我阿head 埋黎,
佢問我做咩事,呢排做咩咁唔開心,忍下佢啦!
我直頭同佢講,因為佢樣衰佢乞我僧,又煩
我阿head 都驚左我,我從未試過咁樣對佢地!
因為我一直以來都係好開心的人,
只要我有一刻靜落黎,身邊d 同事就會好擔心我有咩事!

其實我真係唔想做,我真係好冇心情,
但係我d 同事不停咁留我,係咁叫我唔好走啦
至少你都做到年尾份雙糧啦,做得幾個月,搵工o個陣好麻煩架!
我好想休息呀....好想有人陪我去旅行呀!

我好想離開呢個地方,或者我唔再出現︰
去到一個唔會有電話、唔會有電腦、更唔會有煩惱的地方
除左死 ..... 可以點搵到?

台長: Ryki @ 委曲求全
人氣(46) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文