24h購物| | PChome| 登入
2006-07-06 23:09:14| 人氣112| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

被人彈卡......

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日去左3個assignment
中藝開幕禮,我被梁愛詩彈卡.................
我遞上卡片,好客氣咁問下佢可唔可以阻佢幾分鐘,
佢唔肯,咁咪算law,佢竟然俾番我張卡片俾我......
我都係第一次被人彈卡ja wo...........
其實唔肯做訪問有冇必要即場彈卡呢?
你返到屋企扔左張卡會唔會好o的呢?

其實佢語氣上又唔係咁無禮貌既,
不過個一下行為又有點兒......wo~

um~可能我時運低。



今日見到何韻詩,幾靚女ar。

今日仲見到Ema、VV、Vienne、Alex、Icy
首先係地鐵撞到Vienne,
個陣時側望落有的似,但又唔好意思行過去,
Vienne好似無咁高,
點知原來真係Vienne wo~

台長: T.C~sho
人氣(112) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 工作甘苦(工作心得、創業、求職)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文