24h購物| | PChome| 登入
2006-05-26 22:08:05| 人氣216| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

飄移教室之未解決,未解決,未解決!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

車?

我無人地研究咁多,
渣得舒服,感覺良好咪得law。
最緊要,夾!
人夾車,車夾人ga jei。

Benz?
唔係我最愛wo,
我最愛係Mazda RX-7 FD3s。
幾時...先可以擁有你呢?
十年後,我32歲,到時既心情,應該同今日差唔多。
有人話,上山唔夠力,落山靠實力?
計我話,棍波才是王道。
將棍波渣到好似自動波咁快先勁ga~
自動波一dum油就去到”行”,邊好玩ga?
緊係要聽引擎聲轉高低波,先感覺良好ga ma。

我就渣開棍波車,
最憎o的人係兩邊zip出黎cut我線,仲要唔打燈......
真係你有壓力,我有壓力,你做乜野要挑釁我?囧
未解決,未解決,未解決!
回正題,依到係飄移教室。
首先,未學行,唔可以先學走。
好,所以會講下o的基本野先。
今期會講下heel and toe。
步驟如下:

1.右腳踩腳制(準備3波轉2波)
2.右腳腳趾仍踩住腳制,右腳腳眼橫移至油門,左腳準備踩極力子,左手握波棍
3.右腳腳趾仍踩住腳制,左腳踩極力子,3波轉2波,鬆開左腳之前右腳腳眼踩油門補油
4.放左腳,鬆極力子
5.右腳腳制可以適當地減少
6.右腳移去踩油門加速

點解要heel and toe?
因為棍波車,左腳要踩極力子,所以右腳就要同時兼顧腳制同油門
自動波?唔駛la,左腳腳制,右腳油門咪得law。都無極力子,無o的難度。
電影版頭D,拓海都係用heel and toe黎出飄移。

台長: T.C~sho
人氣(216) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 興趣嗜好(收藏、園藝、棋奕、汽機車)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文