24h購物| | PChome| 登入
2004-08-01 12:48:32| 人氣76| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

生日快樂喎...阿邊個

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

尋晚,參加咗我喺公司首個聯誼活動:八月之星生日會!

細個幼稚園有生日聯歡會,一度係我每個月最期待嘅活動之一,覺得有一大班人去慶祝生日,生日嗰個固然開心,而嚟慶祝人哋生日嗰個亦會好興奮。

去到小學、中學、大學,人大咗,會計算共同興趣、共同利益,因而形成一個個小圈子,一齊過生日嘅人數銳減,唔會再有細個攪生日會嗰種熱鬧、團結。

我向來幾怕去咩聯歡會、聯誼會,因為會場內總會劃分出幾個圈子,面對呢啲圈子,我總覺得自己係處身於所有圈子之外。

估唔到,嚟咗呢間公司,竟然又俾我搵番幼稚園嗰陣嘅快樂自在。我打開酒樓間房門嗰刻,我聽到同事嘅歡呼聲,感覺真好!同事艾利諾又教我玩「13張」,一直玩到開席。

開席之後,我哋張枱都仲係一路食一路玩,艾利諾為我哋帶嚟唔少歡樂,同佢玩包、剪、捶,可以連羸佢七場,笑到我死咗。

宴會壓軸係歡樂大轉盤,係一個賭仔遊戲,大家都玩到好開心呀!!

最後,祝八月壽星生日快樂:Chris、坤……仲有邊個 (唔記得咗!)?

台長: 狡猾的貓
人氣(76) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文