24h購物| | PChome| 登入
2005-06-01 03:49:31| 人氣927| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

5月下水禮~~~上半場

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

5月下水禮~~~第一堂
因為有生日party,所以買左新衫個d諗住個日著.

P.S.我真係好豬嗎!?...
P.S. 我就係我...This is me...

第3張日記ep~~~ < 呼天不應>

1# 啜泣
2# 呼天不應
3# 明目張膽
4# 抱緊眼前人
5# 心裡日記

P.S. 忍不住留夜出左呢張日記ep. 自己向住一個海市蜃樓進發似的. 不過我無怪過誰,因為係我自己簡.

下水禮~~~第2堂
我知我係一個呆子...不知不覺間做左好多唔應該由我做既野.其實我係唔係需要咁介意某d野呢???

不知不覺間對佢又著緊起來,我知道一些人知道我咁做,一定會同我講...你唔好咁傻啦,你搵過個啦大把人啦,佢有咩咁好姐...等等既呢d說話.

係呢個時候我既感情已經停左係度,行多一步都唔想.

正如一句話:點解你要為一棵樹而放棄整個森林呢?;但對我黎講呢棵樹就係一個森林.

我淨係知...我忠於自己

下水禮~~~第3堂
目標...呢幾日都有人問過我呢個問題...我日後有咩理想...
當佢咁問我既時侯,我覺得好似小學生既作文既feel.
我諗左一諗,我答我想做ceo(其實我無諗過我會咁答);再之後佢再問我姐係邊d ceo.我再想了想答佢我一向都想做設計個邊既野. 佢覺得出奇再問你唔係讀business既咩? 我同佢講咁我想做設計既ceo可以罷. (但係我自己一向都無諗會做到咁大個post.)
其實理想或係目標無話大同細既,只要有個目標,唔理佢做唔做到都好...都係一件好事. 歌都有得你唱啦:大大想想細細想想,這個想想哪個也想想...
同埋呢期身邊d人都開始搵工了...搞到我都...開始搵工了...(再同個件野補習我真係想死,佢都唔知係唔係讀書既..佢d讀書態度真係...哎...)
P.S. 我身邊既所有朋友號加油呀...

下水禮~~~第4堂
剛剛睇完<<同撈同煲>>既大結局. 入面既感情線寫得好好,不過....呢個世界真係會有一個咁美滿的結局嗎???
我自己好似劇中入面馬國明既角色一樣...都係傻小子...
如果鍾意左一個人...咩都會好似瞎左咁為佢做...;明知無結果都會去做. 有d人會因為咁以因愛成恨,而有d就會繼續係佢身體守護佢就可以了.
我係點???我知我會係一個簡做佢身體守護神既人. 唔好聽一句我呢d一定會俾身邊既人講懶為大同埋苦黎辛.

下水禮~~~第5堂
好彩...今日柏健call一call我咋....如果唔係...我諗我都....真係....唔知訓到幾點先起身.

同埋祝佢....有份新工...可以做得開開心心.

下水禮~~~第6堂
醜到爆,我味試過表現超失準...
飲醉了...俾人問完d野之後次次都會忍唔住...真係ring到死同埋嘔到死...>< 點解會咁嫁...
飲醉了...我發覺次次都會講外語....
呆子...最終會變成瘋子嗎...?

下水禮~~~第7堂
上環既party原來有100多人….我計計下…我諗至少都識5分1人!

上到去…好多人…估唔到既係見到我個ex同埋一個同學.

聽到佢係門口同我講既一少句說話,我又驚又喜. 不過我簡左逃避…我為左咩咁呢???我都唔知…可能我太多心罷.
落到去我傾左一陣電話竟然見到kenny…同埋sunny阿哥…真係估唔到佢地兩個都記得我…

之後同nelson同Kenny佢地去食野.3點先上返去.之後做左d…….-_-勁樣衰既野.

其實到而家…我都無話想點,我淨係想簡簡單單咁就可以了.

-_-…重知個日好樣衰啦.

下水禮~~~第8堂

Oh my god…好辛苦呀….個日通頂知後…我到而家都好似病病地咁.

>< 我唔可以係test黎緊既時侯病倒嫁….

死啦…而家咁既樣…做幾多塊mask都補唔返. Shit.

下水禮~~~第9堂
如果有一日阿b識左個人叫阿a,阿b同阿a都有d對對方有好感...但係阿a知道自己有絕正...所以唔咁同阿b係埋一齊.
有一日你搵左阿a好內,而阿a個好友交左佢本日記俾阿b,阿b個時先知...阿a原來有絕証死左. 個時阿b先知阿a點解遲遲都唔同自己講話一齊...可惜已經太遲了...
其實阿b一開始都唔介意同阿a幾內,因為阿b真係好鍾意佢. 而阿b係阿a既日記中睇到阿a寫既野中都提到,如果自己無絕証既話一定會同阿b一齊,可惜自己有絕証...所以佢自己決定同阿b平平化化咁同阿b過埋餘下既日子算數.
當阿b睇到阿a咁寫真係好傷心,點解自己鍾意阿a又唔同佢講. 而家自己先黎後侮.阿b覺得點解阿a要咁幫佢選擇呢一條路.
鍾意既始終唔可以一齊.就算相方都係有心既...可惜天意弄人.
阿a因為唔想阿b傷心以作出一個咁既決定,但係佢有無諗過阿b...真心既感受呢?
阿b其實知道阿a就算有病都好,佢都會對阿a100%既支持同埋愛護,佢覺得阿a幫佢咁做左個決定有少少自私.
其實兩個人既野,點解唔可以有野就攤開黎講呢???係唔係任何野都要介意呢???

下水禮~~~第10堂
被人遺棄似的既感覺...令人好唔舒服.
琴晚有個fd icq同我講左d野,佢令我感到...其實我同佢都差不多.
今日返家個時打左好多個好內都無咩點連絡既電話.雖然同佢地每一個都傾得唔好係內...係呢個時候,我覺得自己好似係死前同大家講聲再見一樣.

台長: antonio
人氣(927) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文