24h購物| | PChome| 登入
2005-04-06 02:45:27| 人氣14| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

2004~11月 part 1

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

1/11/2004
111 @ 3 條一既新開始
今日同威文去睇城城演唱會...嘩...都唔係太爆囉,得個9成幾.但係都係華仔同sammi好睇d.
11月1 日既新開始...-_-...不過都味溫書同做porject d野...激死.

5/11/2004
日記變周記@點算
因為11月都幾忙,可能日記會變周記...不過我會努力維持落去咁寫.
嘩哈哈,終於訂到飛去睇"癲"啦.不過兩張飛成320...蚊,不過要thx阿孫幫我訂.
星期3個日晚上約左肥美姐同肥e又九龍灣大家樂食癲啦.因為星期5要同keith keith 好可愛既keith keith食lunch,所以我著得"懶"型咁去啦當做個秋冬季預演啦!佢地話著得好好睇喎.勁開心yeah.同埋我囉到彭羚隻舊碟啦問肥美姐,而我又惜到隻office 2003 俾佢.其實而軟d新歌都唔"come"聽都係舊歌好聽d.

琴日下午因為太眼訓早走一堂,之後返到家因為大眼訓終於去左訓下午教教豬,人地好日唔訓,一訓就有兩個電話打尺,有一個重口口聲聲問我係唔係訓緊,之後佢重要講話打黎無聊下傾下計,佢立即俾我話,明知人地訓緊無咩野就自己收線啦.另一個係omer同學仔,佢打黎又問full yr pj 咁寫會唔會好d...講真我訓緊...知點喎,咁我就求戀期咁答佢啦(不過佢之後同cc同學一齊打黎又問full yr pj 咁做好唔好..;講真使唔使淨係問我呀...個pj唔係淨係我做姐...我又唔係阿頭問我鬼知咩.).妖都唔知呢班咩人黎嫁,係人地眼訓個時打黎嘈粗住曬.

今日因為約左keith 去食lunch同埋佢今日著左老西,所以為左襯佢,我又著到"懶"型咁返學(姐係著到同肥e同肥美姐佢地上次係大家樂食癲啦咁),返到學校阿sir見到我唔知點解微笑了一下,知後佢同我講今日做咩著得咁得意(我一聽到佢咁講我唔知點解我會應佢有幾呀,baby仔仔咩得意)之後佢又話我似一個導演,不過佢諗唔到係邊個導演(不過我又唔知點解同佢講我味死嫁喎,導咩演呀.)我唔知點解會咁大反應...
P.S. 眼訓大過天!
P.S2 KEITH 著老西好型呀!

6/11/2004
把鬼@無意思
今晚本來為左"癲"既演唱會飛,點知...售票處收7:30...激死人咩...
之後同阿風阿仔enders各重有lego姐姐條仔又係阿仔個中學同學又係現時讀poly又係叫同阿嫂一樣叫henry既henry(我都唔明henry點解話好似見過我既)一齊食飯.
知後佢地話落吧...-_-...而去實驗室...悶死人咩...其實有邊間未去過呀...又去呢d地方...因為閉關同埋應成左keith keith 呢隻老虎仔唔去吧既關係我就返左屋企lu.
P.S. 12月應該會出關.

緣份@好搞笑姐
今日我終於add左阿哥,開頭我無話佢知我係邊個淨係話係face-pic add佢(其實係何太好內之前俾佢個face-pic我我先知),佢就話其實上年佢都已經add過我一次,不過我無點理佢,之後佢detel左我icq,跟住我問佢做咩detel佢話我無咩點覆佢對佢無咩興趣之後佢就detel左佢.之後當佢問完我我face-pic之後,佢一睇就話你咪馬丁你知唔知我係邊個呀我係阿哥呀,我話我知呀.佢就好驚唔扮經持咁同我chat啦.嘩哈哈啦...呢d味叫緣份囉,咁都可以同佢相認返(不過如果唔係佢話之前add過我我都唔知.)之後佢又做左另一個問題少年囉...又到我呢位pt 社工出黎啦嘩哈哈.
P.S. 緣份呢d野其實圍繞你身邊嫁.(原來阿仔之前都讀過我間中學嫁,九龍灣個間 )

8掛精@太多事
其實自己都幾8下...咩身邊既人d事都知知道一清2楚咁,重要學人扮社工咁幫人解決問題...
突然之間...今早覺得...點解自己咁8呢,係咪因為要人地認同自己存住既價值呢...好似咩都關自己事咁...
呢d叫關心身邊既人定係因為8同確認自己既生存意義呢?但見到身邊既人為左一d好簡單既野而好down個時我又唔想見到佢地咁喎...唉
P.S. 矛盾人生

7/11/2004
好亂@唔知點...好驚
我下年入u d 資料又味搵喎就算大吉利事講句唔讀書住...又唔知搵唔工好喎...就算有份工,我又驚...做唔長喎.........妖低能嫁...d野亂到死...
我其實好驚好似阿jack咁嫁,搵唔到一份算係長既工,不過佢多人鍚同埋佢有自己既理想,佢既理想係舞台上表現,雖然佢係業餘人仕,其實可以睇得出佢表演個時真係好開心,佢都可以滿足下佢自己...(e...點解講講下...講左佢既)
理想呢d野...好睇每個人既生活情況...(E...無啦啦講咩理想)
其實見到街個d "黑衣"我好驚日後會變成咁,見到money boy or girl 我都好驚會變成咁(點解突然間咁灰既)
其實呢個世界係變緊,要識應係好難既事,因為當一個人識應左一個好平靜既環境,係唔想去改變.可能鄭濤講得岩嫁,讀書係逃避既一種方法,不過我諗諗下又覺得早d到個學位會好d咁,因為呢樣野遲早都要,但另一面諗其實工作經驗又好重要喎...妖激死人啦...
P.S.1 nelson 病左唔知佢有無事,其實好想call佢,不過佢好似好多野做咁.


老虎仔@keith
哈哈今日叫左keith keith做老虎仔喎,我覺得幾襯佢個名,不過佢叫返我做豬仔...真係啤一聲...
其實我好驚人喊同"爹",我見到咁我就唔知點算好,老虎仔今日講開呢個話題,我先發覺呢兩樣野其實都幾極端.喊既話我通常都會攬埋去...(好自然既反映),不過千其唔好"爹"我,開頭都會就下,"爹"多幾次我諗我會兜把扯埋去,咁大個人"爹"咩呀.
P.S.其實我都幾話一就一,就2就2既人.(不過都會睇情況而定.)
P.S.2 其實我都係想過d平淡既生活姐!

9/11/2004
箭豬@Antonio
keith kieth叫老虎仔,我覺得我叫箭豬型好d.嘩哈哈.
頭先有篇文章post左出黎個朋友send俾我睇,我覺得幾岩.

一個普通的朋友從未看過你哭泣。 一個真正的朋友有雙肩讓你的淚水濕盡。 一個普通的朋友不知道你父母的姓氏。 一個真正的朋友有他們的電話在通訊錄上。一個普通的朋友會帶瓶葡萄酒參加你的派對。 一個真正的朋友會早點來幫你準備並且為了幫你打掃而晚點走。 一個普通的朋友討厭你在他睡了後打來。 一個真正的朋友會問為什麼現在才打來。一個普通的朋友找你談論你的困擾。 一個真正的朋友找你解決你的困擾。 一個普通的朋友對你的羅曼史感到好奇。 一個真正的朋友可以威脅你說出來。 一個普通的朋友在拜訪時,像一個客人一樣。一個真正的朋友會打開冰箱自己拿東西。 一個普通的朋友在吵架後就認為友誼已經結束。 一個真正的朋友明白當你們還沒打過架就不叫真正的友誼。 一個普通的朋友期望你永遠在他身邊陪他。一個真正的朋友期望他能永遠陪在你身旁! 把這篇傳給任何你關心的人, 如果有傳回給你代表你已經找到真正的朋友了! 一個球是一個圈子,沒有起始,也沒有結束。它把我們結合在一起,像一圈子的朋友。 但是留給你去看的秘密寶藏就是你給予我的珍貴友誼。

10/11/2004
閉@不關
-_-...本來諗住今個月可以閉關,點知d test又改其麻煩到死...搞到...都唔知閉唔閉好.
其實之前個test閉關...搞到我都幾辛苦咁...其實有d野唔需要刻意去做,順其自然會好好多.
阿nel終於online左,佢話成個星期病到無返學...
keith 今日頭痛痛...我就走左去同herny去行街街.

12/11/2004
11/11@慘到爆
自作業唔見左銀包好慘,最唔開心既係...d vip 卡唔見左.
第一次去警察局...
P.S. 其實可能係一個...啟示

16/11/2004
上天@啟示
因為唔見左個銀包,所以要繼續閉關,本來未唔見銀忱之前係諗住出關既..點知...咁就出事了...唔通係上天既安排!?
風風幫我左"癲"既飛lu,thx a lot!
幾日都留左係屋度無無聊聊咁icq,星期日keith上左黎點知搞到走鬼咁...咩隱都無曬...(都話搬出黎住好d嫁啦.)
星期一美華妹妹返隻office 2003俾我,我地係mc coffe 坐左一個鍾到.
返到家就收到阿仔電話,整到條腰...其實原來佢有d煩惱.佢都終於明白我點解之前會咁煩,哈哈哈.

家族大執位@大家族!?
其實我都無諗過會用家族呢個字,因為阿仔有次講講下用左呢個字詞,阿nel剛係我隔離佢係無內咁笑左一笑嫁...
我諗諗下...-_-...個名都幾搞笑...
同埋係時候重新再定下d位置啦...有d人要棄左,有d要加免...

台長: antonio
人氣(14) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文