24h購物| | PChome| 登入
2005-09-08 02:16:47| 人氣82| 回應0 | 上一篇

慶祝生日原來可以咁攪笑

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

剛剛跟我的好朋友一齊為Michelle 慶祝生日, 好開心, 因為Michelle鍾意我地送畀佢既禮物, 其實我好早已經有留意佢需要d 咩, so 我地choose 左銀包畀佢....

同佢地由七點開始食飯, 食o個個所謂半自助餐既buffet, 好鬼貴, 又唔係好好食, 食d 唔洗$100 o個d 都好食過佢, 下次一定唔去, 不過同佢地一齊係好開心的....因為我地係中學同學, 講番中學d 野, 已經好好笑....

食完飯, 就同佢地去左影相, 影左好多, 差唔多全部都係自拍, so 有d 唔係好靚, 真係唔好意思啦, 其中我有一個朋友其實我知佢好tired, 不過佢都好有耐性, 所以我地影左差唔多成個半鐘, 佢都照影....我地都好攪笑...由開頭大家好有精神去影, 到後來大家已經無晒力去笑, haha~~~~

所以返到屋企, 超級tired....其實今日有d 暈暈地, 我都係頂硬上, 因為真係好開心.....Zzzzz....

台長: Takako
人氣(82) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文