24h購物| | PChome| 登入
2005-01-04 14:23:02| 人氣57| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

除舊迎新

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

4/1 Tue 〔晴〕

之前考試話考完要執房,但都無做到,
依家來個大掃除先,d無謂野要掉哂佢!
都無野值得留戀,所以我都要開過個diary啦!
呢個日記係我5/1開既,都用左足足一年lu~
無咩吾捨得,因為新既係會好過舊既!

大家記得去我新既diary喇~
仲要記得留隻字比我oY! ^++^


============================


因果
作曲:張敬軒
作詞:陳少琪

分手我說不可怕 無謂再去喝乏味的茶
不想每次都占卦 再問你那性格會改嗎

想把你某天感化 磨煉到我鬥志耐力昇華
今天我已給點化 快樂過了要趁早歸家

*如明天怎去過 亦堅決地拒絕你回來幫我
 如回顧我眼淚那總和 甚麼惡劣氣候我還捱不過

 人離合如因果 從前並不枉過
 誓死以後再沒有誰能傷我
 葡萄煉成苦果 憑著你的折磨
 學懂畏懼再度孤單的結果

 我早看透因果 全由自己出錯
 自知對象錯誤卻沒有離座
 我經過了烽火 回望著結冰愛河
 幸好領悟較舊傷口更多 今天得著很多*

多得你兩手催化 才令我有勇氣力量攀爬
今天我再生演化 帶著你送過我的傷疤
Repeat*

或者我受過舊傷口痛楚 新歌不是悲歌


============================

明知錯誤的,現在離座還不算太遲嗎.....
早已習慣拾起被撇下的感覺......

台長: 提子
人氣(57) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文