24h購物| | PChome| 登入
2008-08-18 16:30:29| 人氣90| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

(♥)Matchbox Twenty - All Your Reasons

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台





這歌超酷的=D
從那個柏傑的網誌
其中一篇環島日誌
是這首背景音樂.

前奏就超酷的!
帶點搖滾FU
大聲聽好熱血-
好聽好聽我喜歡:D




網址:
http://tw.youtube.com/watch?v=kTfo2Uo_gdw







(Bah Dah Dah Dah Bah Bah Bah Bah Duh Bah)
(Bah Dah Dah Dah Bah Bah Bah Buh Dah)

Why don't you just go away
你為什麼不就此離去
I can't seem to get my head straight
看來我已經無法回頭
There's so much I need to say
有很多話想告訴你
It could take all day
多到可以說上一整天

Yeah but what you got, I don't need it
但你想說的我卻不想聽
I can't listen to all your reasons
我不想聽你編造藉口
Wake up, I don't feel it
醒醒吧!我不會同情你
I can't listen to all your reasons
我不想聽你編造藉口

You're bad mood just ties my hands
你就像綁住我雙手的繩子
Turns my cartwheels into head stands
想要佔我上風
I've done everything I can
我已經盡力了
You get old, I have ever
但你也會逐漸蒼老

What you got, I don't need it
你想說的,我不想聽
I can't listen to all your reasons
不想聽你編造藉口
Wake up, I don't feel it
醒醒吧!我不會同情你
I can't listen to all your reasons
我不想聽你編造藉口

Why I
為什麼
You don't help me none
你不願幫助我
So warn down, so torn up
提醒我、警告我
Still in Love
我仍愛你
Yeah but what you got, I don't need it
你想說的,我不想聽
I can't listen to all your reasons
不想聽你編造藉口
Wake up, I don't feel it
醒醒吧!我不會同情你
I can't listen to all your reasons
我不想聽你編造藉口

Woman, I don't need it
女人,我不需要
I can't listen to all your reasons
我不想聽你編造藉口
Wake up, I don't feel it
醒醒吧!我不會同情你
I can't listen to all your reasons
我不想聽你編造藉口



台長: DADA♥` :)
人氣(90) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 男女話題(愛情、男女、交友) | 個人分類:  (好聽歌超推薦-) |
此分類下一篇:(♥)藍色蝴蝶
此分類上一篇:(♥)艾薇兒( Avril Lavigne )-The Best Damn Thing

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文