24h購物| | PChome| 登入
2004-10-18 11:45:06| 人氣38| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

去死啦!!!!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我呀!都未見過D人好似你兩個咁cheap架,岩架喇,你地襯到嘔呀!!!一個就成日扮哂好人,事實上就係人背後講人壞話!!人地好心幫你做功課,你仲要係度講人壞話囉,仲話想打我添喎,有種你咪打囉,你睇吓到時你死定我亡..D thai都唔會幫你呀!咁cheap!!以前就去棒打焉鴦,打散tone同feng,搞到nu同feng有一排冇野講,你都好野囉...你個個都憎都唔知你點做人呀!!我都知你點解想打我喇,唔抵得我黎咗岩岩2個月多D都受歡迎過你呢!?你自己人品差,又係playgirl,好彩你下年唔係度讀咋,唔係kvc真係慘呀!!有你D咁好既學生!!!!早走早著添呀!!!CHEAP精!!好喇,講第二個,呢個係個男既,攞咗我之前借個D戲話幫我還囉,都唔知佢還咗去邊,依家比人催喇...CHEAP!!!我黎問你仲係度擺哂款咁,cheap得過你丫....我唔知係點呀,如果你死唔番D碟比我你比番錢佢地呀!!!我話知你點死都好,一係死d錢出黎,一係死D碟出黎!!!cheap呀!!cheap呀!!!!你地兩個襯到絕呀!!!

台長: Samantha
人氣(38) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文