24h購物| | PChome| 登入
2004-09-29 20:11:38| 人氣30| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

27.9

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日返12:00..
可以zzz 耐d...正

但仲好鬼 支力
抽筋果個位置仲好痛..

但約了文文早d返去拾looker...
點知d人唔交電話費比人咗

咁約了文文去銅鑼灣交..
點知先開門wor
便去了百佳買野食...

買超多乾糧..
2包經濟裝旺旺..
朱古力..餅..

超好笑...
但又要比人改花名囉...

then交完電話費返學lu...

tutor soci...
自由發揮堂
表達意見...
唸功課
下星期一交800 字..shit..

then 又無opion上
要等埋文文上
5:00去葵芳join joey
食dinner...
then 行了幾間鋪..
便去了青衣練ive...
到開game
打得幾好

mi 勁"楝"波超勁
我又好多2段攻擊
又食咗球叉燒波打3米線

比個叻自己先...~~呵呵~~

返屋企中..
同bib唔開心...

_________________________________
我唔係唔交代比你知
而係我星期日先知我唔去得...

sorry~~
我知你這個 band show對你好重要
我去唔到我也唔想的
好對唔住

我有我的天地
我有我的夢想
我是個自私的人..

不能用你的夢換去我的夢..

失望當然有..
sorry~~
_____________________________
又無啦啦同你吵
我好唔開心..
唔好再逼我..
好唔想拍拖..
唔好玩ga..
我唔想你對我咁好..
因我已對你淡了...
我會感到內疚..
對唔住..
或訐我的話太絕了
也訐你已說服了我
但問題何嘗未解決呢~~

對呢~我是個氾賤的人
我不懂珍惜眼前人

其實自己對這方面一點也不懂
自己唔知自己想點..

是我對唔住你...
存在問題在於我身上..

sorry...n次..

_____________________________________
by sun 27.9.04 mon 晴

台長: ★ SUN ★ DAY★
人氣(30) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文