24h購物| | PChome| 登入
2010-07-11 17:40:20| 人氣297| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Cat Power - The Greatest

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

The Greatest

 

Once I wanted to be the greatest
No wind or waterfall could stop me
And then came the rush of the flood
The stars at night turned you to dust


Melt me down
To big black armour
Leave no trace
Of grace
Just in your honor
Lower me down
That corporate slob
Make a watch
For a space in town
For the lack of the dreds
Of my bed I've been sleeping
Lower me down
Pin me in
Secure the grounds


For the later parade


Once I wanted to be the greatest
Two fists of solid rock
When things I couldn't explain
Any feelings
Lower me down
Pin me in
Secure the grounds
For the lack of the drugs
My faith had been sleeping
For the later parade


Once I wanted to be the greatest
No wind or water fall could stop me
And then came the rush of the flood
The stars at night turned you to dust


曾經想成為你最愛的人
不管是狂風還是暴雨都不能將我阻擋
直到有一天,洪水襲來
夜空的星辰把你變成灰塵,消失在我的世界

把我融化                                               
鑄成巨大的黑色盔甲,冰冷卻也就不會痛
在你驕傲的光輝下
就讓我優雅地離開,讓你永遠找不到我
使我墮落
化為塵埃
睜開疲倦的眼睛
看一眼小鎮的角落
沒有了藥丸
我的信仰已經長眠
使我墮落
最後
辛苦地保護著我的底限
為了明天的繼續前行

曾經想成為你最愛的人
面對面,淡淡的憂傷在兩個人之間的空氣裏晃動
當事情變得無法解釋
任何細微的感覺
都把我打敗
最後
辛苦地保護著我的底限
沒有了藥丸
我的信仰已經長眠
為了明天的繼續前行

曾經想成為你最愛最愛的那個人
不管是狂風還是暴雨都不能將我阻擋
直到有一天,洪水襲來
夜空的星辰把你變成灰塵,消失在我的世界

台長: 小太陽
人氣(297) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 音樂賞析(音樂情報、樂評、歌詞、MV) | 個人分類: music |
此分類下一篇:Eminem - Love The Way You Lie (feat. Rihanna)
此分類上一篇:By2 - 我知道

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文