24h購物| | PChome| 登入
2004-07-25 20:54:48| 人氣16| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

25-7~~開心既一日

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日見返kelvin,佢就好似冇咩點變呀,不過佢就好啦,又有得去旅行。去左食壽司,食左3個鐘,都係吹下水,傾下計啦,幾開心丫,好耐都冇一齊食飯、傾計喇。kelvin就冇咩點變,不過反而我覺得我地四個就變左好多,話題都唔同左啦,講下追女仔既野,工作上既問題,我地都好似大個左咁,咁樣都係好事丫。估唔到你係我地當中最早有女朋友既人呢。仲有你呀,你既新目標都幾靚女wo,呢個就掂喇,但係點解d taste會變得咁厲害既,haha!希望你追到啦,咪成日問我,我係冇既,hoho!
跟住走左去打牌,終於有人明白既心情喇,好野!咁又一日lu,下次再傾過心事啦,haha!

PS 部死人電腦都係搞佢唔掂,激死!

台長: 琛琛
人氣(16) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文