24h購物| | PChome| 登入
2004-08-24 23:51:28| 人氣56| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

24/8...開開心心放暑假....

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

(圖為我地成班fd o~~~)

今日...10:30起身...
10:35出門口...唱K o~~~
去度....
Crazy....唉...無去...
ng mind ~~~
with my car car go~~~
haha~~
2個人...俾間大大大房我地wor~~~><
勁大...but 得兩個人...
空虛的~~~
d lunch ...好難食....>o<
咁我地就try our best to 整亂佢個7張桌la~~
haha~~~Bad boy o~~
then then~~~
唱d 合唱歌要扮男聲...好辛苦o~~~
最正都係唱"乜都盞"
係度...盞盞盞盞盞...Love HK No.1~~~
超high lor~~
then d 服務態度超差...
so ng 俾tints 佢....
then with car buy book...
but no o~~~
go to 表姐間屋....
好靚o~~~
bex 好多公仔...
haha~~~
then need to go to Polly's Home 搞機...
so 走先...
搞左一陣...
問阿媽可唔可以去一陣bbq ...
haha~~正...俾wor~~
then go to lu~~
today is Kaho Birthday o~~~
下雨天...bu~~
去到...choichoi <----Naught girl ~~~
拿水槍向我發射wor~~~
haha~~
ng mind ....
預左lu~~
最衰就係丘帥....
勁射ME~~~
又話我.....(Sa 個樣lei~~~)
激死我啦...
好彩有我的87仔...haha~~~
玩到差唔多7點走lu~~~
then Polly &丘帥送me~~
好感動...
then 好大雨...wet all la~~~
i think they ar so poor ar~~
then....唉...
"以德服眾"la~~~

台長: suet
人氣(56) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文