24h購物| | PChome| 登入
2012-10-29 02:06:31| 人氣108| 回應0 | 上一篇

文文。kryber。Times

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


在我們第一次見面,我們是敵人,我恨你,你也恨我

在我們第二次見面,我們開始平靜我們的情緒,開始互相交談

在我們第三次見面,你給我你的電話號碼,並告訴我,我是你的朋友

我們第四次見面,是你約我出去吃晚飯,我們就變成了很好的朋友

第五次見面,沒想到我們在同一所高中讀書,難怪我們的關係變的更好

我們第六次見面,你告訴我你愛我,但是並不是像朋友之間的愛
但我真的很害怕,我不知道我真正對你的感覺是什麼.....朋友,好朋友,最好的朋友,或男朋友嗎?
但你是一個女孩,和我一樣,我不是不喜歡女同志,是我不知道有一天,我將會成為女同志..........
所以我跑走了,遠離你的告白和真相,我也愛你

到現在為止,我還是很後悔離你而去,因為我發現,我愛你...
我不知道為什麼,雖然我知道,你去了一個沒有我的地方,但我仍然在等待,,你會回來的微小的機會...........
也許是我太累了,餓了,我倒在你門前,低聲說:“我愛你,逸雲,我愛你”

我記得得最後一件事是,我聽到你說:“我也愛你,我很想你......”



___________________以下是我寫的原版________________________


at the first time we met ,we are enemies, i hated you and you hated me as well 

at the second time we met,we started calm our moods,and we started talking to each other

at the third time we met, you gave me your phone number and told me to be your friend, i promised that i will

the fourth time we met, you asked me out for dinner ,we turn into very good friends

the fifth time we met, turns out that we study in the same high school, no wonder we're relationship  got really good

the sixth time we met, you told me you you love me, but it's not the love like between friends
but i was really scared, i didn't know what i actually treat you as.....friend?good friend?best friend? or boy friend?
but you are a girl ,like me,i didn't reject liking lesbians but i didn't know that 1 day i will have to choose between being straight and bend..........
so i ran away , ran away from your propose and ran away from the truth of i love you too

until now i'm still sad of runing away from you because i found out that i love you...
i din't know why but although i knew that you've left to a place without me i'm still waiting for that tiny chance that you will come back to happen......

maybe i was too tired and hungry,i faint infront of your door and whispered "i love you yi yun,i love you"

the last thing i heard was a voice like you saying "i love you too krys,i miss you..."

台長: 呆~
人氣(108) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文