24h購物| | PChome| 登入
2005-04-15 23:09:35| 人氣27| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

前途問題

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

早兩日跟同事一齊食飯,閒談間大家都傾到前途問題。
晌個 office 度做得比較耐果位書記都想走,似乎間學校由我入去果刻開始就流失幾多人。

自己就由第一日應承返工都冇諗過長做,始終打學校工真係冇乜前途。
生活真係幾優悠,差唔多日日都準時放工,月尾一定有錢收,只不過係要早起身o者……
老實我真係唔能夠好具體咁話返俾人知我做過d 乜……
做o黎做去都係d lum sum job……

升職?我既冇教席又唔識 accounting , 應該冇得點升了。
加人工?由應承做果時我就已經覺得蝕左了,況且我又唔覺佢可以出得到幾多錢俾我,我做果d 野又似乎唔係值太多人工咁……

另一個問題似乎個 阿頭 真係唔多得,新請返o黎果個又懶個鬼……
d 野到左手拖一大論又掉返俾我o地幾個比較做得野的……
真係自己做撚埋佢好過……
但係 個阿頭 竟然好似盲左咁,乜都睇唔撚到……
又衰多幾錢重……

結論就係同原先o既計劃一樣,約滿就唔撈!

台長: 遲D訓
人氣(27) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文