24h購物| | PChome| 登入
2005-03-15 18:13:38| 人氣33| 回應0 | 上一篇

一個人...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

以後我只想一個人 如傷口深到任誰望我都不敢看人
神經都死了 任何甜蜜都不可攻陷
全靠你我遇著誰 談什麼 都已減七十分
忘掉了怎憎一個人 還灰得可怕 誰來扶助一把也不信任
如何想像到日後過什麼快樂生辰 你我熱吻(我會熱吻)



我覺得e首歌中間先好聽....



15/3...
今日考math......
paper1 反而ok....BUT 有d ans 係我自己"塞"落去..
haha~有d勉強 tim~
paper2........shit~唔識成10幾條....
仲要其他又唔知岩唔岩......
我想有35分以上ar......><~
唔好咁對我LA!!!!!!

今日出左去同霍,hei,雯...食lunch
食意粉屋...
good!!!!!!!!!!
一個餐好多野食ar!^^

3點幾先放學......
岩岩(6點幾)先返到屋企ja~~~~~
點解??
因為返到門口karen打黎話比返d pastpaper我~
所以我就彈左去佢度lu~
門口都冇入...(有d傻豬)

佢真係衰....而家先比返d pastpaper我...
有屁用咩~
kaka

我e排有d癲.....鐘意鬧人...haha~
痴線架....仲鐘意講粗口tim~
hahah............


聽日eng........呵呵...驚....
但唔係驚份卷~~~~~~~hhahahaha~
驚咩?自己估la!!!!!!!!!kaka
我諗得一個人估到ja......hhaha~
唔知係咪你呢???呵呵...

台長: 尚未設定
人氣(33) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文