24h購物| | PChome| 登入
2004-07-01 02:00:05| 人氣36| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

回來

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今晚好感激好感激 my friends~ 令我好番好多
令我從迷失中回來
今晚好溫暖

放工前趕用Smartdraw 畫圖俾人
白白痴痴未摸熟functions 行了很多冤枉路
keith 為等我飲coffee 無啦啦陪我OT
然後同我一齊研究點樣畫雲同閃電
7點先走得真係唔好意思

之後去 Double star 食cheese cake
其實係我叫佢陪我傾計
佢真係好好super kind man,聆聽我鮋不安
仲俾鰦好多實際意見&support 俾我
佢覺得我boss對我好唔fair
要求真係beyond 我能力所能應付
長遠鈬講,係學到野,但唔健康
~~抒發過後,心情好轉了~~~

突然收到4 Squares 電話
即慶dinner 好少有,爽快答應到Fat Angelos 會她們
方方們都覺得,失去自我最可怕
如果當身邊的人都話你知你你變了
就要好好想下藉唔藉得
表表支持fiona 的意見,覺得處處都學到野,唔開心就唔好做
小方覺得我應該continue
大大方叫我俾d 時間再睇下可唔可以改善唔開心 (時間係2日??)
If not, 就唔好為份工變得唔開心
因為呢D 野係我失去鰦,未必再可尋回,搏唔過

Dinner 中分享大家見工被昆的經歷
我身為見工之后,remind 佢地厄人技倆層出不窮
藍籌A股、賣bra PR、雜 ‘麥’ promoter、telesales
仲有康寶萊
be careful of 美麗華、家樂、CausewayBay marketing 公司
好開心的分享夜
我覺得活力好似番番來
really thanks!

台長: Middle square
人氣(36) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文