24h購物| | PChome| 登入
2004-07-23 02:36:27| 人氣16| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

特務戆傑

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日番賤人黨比人委派做一個特別任務...............間碟
即時令我諗起Austin Powers
"Shall we shag now or we shag later"
"Yeah! Baby! Yeah"
負責影印一D敵軍既資料
初時以為會好好玩, 點知面對枱面上堆積如山既文件, 真係笑唔出...........
跟住逐張紙scan, 見到敵軍個名就影印, 你不如叫我收集埋佢地D毛
最後都不付所託拿番D info番去, 不過已經由西門吹雪(劉華版)變左做老殘遊記
之後番headquater棠哥仔叫我通知東東D人會有一個三日既旅遊package
當然無問題la
之後棠哥仔仲買左個老麥餐過我食
點知比班蝗蟲係我打電話時一掃光
波菜蓮仲夠膽拿住我隻炸雞翼狂插我, 我又唔係賣芽菜...........
好彩最後救星到, bonnie係CB買左D壽司同cheese cake打救
見佢一身迷彩look, 條頸仲中埋槍, 肯定同班以色列軍爭個cheese cake
Super Thz!
之後同棠哥仔研究西貢出船有咩玩
吓!?睇哲學電影??玩大富翁??捉圍棋??上堂??
乜我好耐無出船咩???興玩D咁既野呀???不如玩瑜珈太極oY笨!
夜晚約左bonnie同wendy食宵
無見wendy一排做乜好似醒左咁多既, 但係大食習性都仲冇改到(病都半筒薯片)
whahahahaha............
不過wendy講得啱, 我地三個咁都咁啱識到, 特別三個都On下On下(煎釀三寶), 真係可遇不可求............hahahahaha
走既時候wendy突然擰轉面同我講話:"你地......."
喂, 咪玩la, 我得一丁友, 仲要一條友夜媽媽行番屋企呀, 返去要沖個6友葉涼先得
hahahahahaha...........
P.S.: 近期勁聽安仔既"與神對話", 到出新碟時咪聽到厭, 唔得! 一定要停一停!

寫於家中書枱, 仲要一路聽住"與神對話"








台長: 天使藍
人氣(16) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文