24h購物| | PChome| 登入
2003-03-16 01:09:03| 人氣19| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

成人八達通

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

對我lai講, 返工可以話係走入所謂大人世界gei第一步..
原來, 由細路走入大人, 唔單止係換過張八達通, 由7點幾返學改為定時返工咁簡單, 對我lai講,成長比我最大gei難關都莫過於要自己一個"咩"起晒所有野..

無人會再同你一齊面對測驗, 你再唔可以話唔返學就唔返學, 想做咩就做咩(想訓就訓, 想傾就傾..), 咁當然la, 你做錯野d人只會篤你出lai, 邊個會肯幫你ar??
記得以前quiz親, 一大班人一齊依依唉唉,一齊唔識, 一齊出貓, 一齊高分, 一齊低分, 一齊升班... 咩都係一齊..
haha.. 記得o個時一小息我地一堆就等埋晒一齊去toliet, 一齊買野食..
haha, 諗起都好低b..~~
但人大左...
唔係朋友少左, 而係由於大家身份, 待遇gei不同, 所接觸gei世界唔同, 所以可以"一齊" gei機會少左, 唔可以下下叫人陪lu, 唯有局住自己一個, 自己一個迫地鐵, 自己一個食飯, 什至自己一個行街買野... li d 以前自己攞lai當笑話gei事, 到今1 居然發生o係自己身上..

到大個d, 始終都寂寞難耐, 搵個同自己一樣孤獨gei人做伴, 開始拍拖, 就更加將朋友拋開lu..
其實有時會o係度諗, 到底係為拍拖而拍拖?? 定係d咩呢??

今日見到人"嘟"八達通gei時候, 突然諗到li d野, 如果有日自己用gei再唔係學生飛...

希望, 我gei成長會好似八達通入閘o個時咁暢行無阻就好la..

台長: 彭尼~*
人氣(19) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文