24h購物| | PChome| 登入
2003-03-12 23:59:02| 人氣14| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

輕鬆gei事不如意

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

屋企=
愈來愈比壓力我, 媽咪什至寧願比同份糧一樣gei $$比我叫我唔好做, 亞妹就更加想頂我個位la, 其他gei親戚一打比我就問我係咪溫緊書, 其實就算我日日留o係屋企, 我都未必會溫gala, 屋企實在太多誘惑la, 所以就算屋企反對, 我都對得住自己!!

友情=
可能而家唔駛返學, 大家都忙緊al, 忙緊其他野, 所以同大家gei contact都少左好多, 見又少左, 但可能日子都係短la, 都未覺有咩問題, 同埋我對我地gei友誼有信心!!
仲有因為去左銅鑼灣返工gei關係, 所以吸引到好多平時好少見gei朋友lai探班, 好期待見多d law.. 如果佢地可以帶埋野食上lai就好la^^

愛情=
ai~ li個就唔好提la, 總之而家唔諗li d野la..
咁會開心d

學業=
同21個人爭一個學位, 其他人一定覺得好大壓力, 但反而li個都唔係我讀書gei原因wo, 不過照咁gei情況睇lai, 我都入唔到gala..
因為讀就唔係無讀, 不過成日讀完唔記得, 最重要gei係我而家鍾意返工多過讀書law

事業=
其實份工都唔係我想像中咁他條,差唔多日日都要返, 都無左幾多私人時間, 仲有而家成日持住就出糧就胡亂揮霍, 反而仲窮左tim..
不過咁都好gei, 令我知道$$同時間gei重要, 所以我而家一有時間就約左人先, 費事sine時候ma.. ^^

其他=
li排成日諗好多野, 可能因為個腦得閒la, 尤其是係諗al之後gei節目, 搵工好??定係去旅行先好??
同埋同邊個去呢? 去邊lei??
真係非常十分gei期待~
希望約左我gei人都唔好放我飛機就好lu..

仲有, 過2日就開始考oral lu, 時間過得真係快, 所以我拿拿林約左2次gei oral practise(係1日2次law唔該)o係聽日, 希望可以亡羊補牢,,, haha

台長: 彭尼~*
人氣(14) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文