24h購物| | PChome| 登入
2005-03-16 16:15:53| 人氣18| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

i want forget

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

呢排整多左好多cheese cake
幾好食架,不過好滯
今日又整個新
係藍莓cheese cake
唉, o岩o岩上去ak
見到而家d死仆街
真係不撚知所謂
著到不論不類
眼冤
星期六返左康樂練獅
練左好多新野
不過又大雨
今日夠呀蘇去黃金買MON
好累,逢星期日都訓唔著
慘~
果日同FAT傑同呀KIT去左沙田打邊爐
我同呀KIT睇戲睇到十一點幾等佢放工,
THEN一齊過沙角打邊爐
fat傑平時我成日叫佢飲酒
佢都唔肯
但係果日佢就食左屎係咁叫我飲
加上果個啤酒女郎係咁哄我地飲
後尾咪就範囉
無無聊聊o既日子難過
又要做有為青年喇我
呢排冇返工
都要努力返工先
女人~
成日係度扮高竇~
dame it

God dame it,
I forgot how to make it,


fuckin bitch!


台長: 『賤軒』
人氣(18) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文