24h購物| | PChome| 登入
2004-01-30 02:31:11| 人氣8| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

開心...唔開心

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今朝一早呀昇打黎叫唱k...
攪掂之後去左太和搵車太薯...
跟住就去創興果間greenbox喇...
係咁唱係咁唱...唱到4點...
喉嚨都沙埋....
薯仔實在太似車太鉉喇...真係好似...
好耐冇試過同佢地咁樣去玩...係房到玩得好癲...好耐未試過...呵...
去睇槍...跟住搭271返大埔喇..
係車到訓到流口水...好彩冇人睇到...呵..
不過比王子影左相..返到去屋企..
又打牌...我又要死出街喇...上去王子度打機...打到成9點幾先去食飯...
食完叫左呀蘇落黎...叫叫下叫埋王子同張林...後尾又叫植林..
同張林一齊真係好鬼開心...王子走先...跟住我地4條友係富亨行行企企...
係度研究好得意O既野...太好喇...
跟住都係返屋企訓覺喇...
聽日我地幾兄弟仲去買單車TIM.....呵

唉...
其實我自己係咪真係開心O架...

你想我點咪講...做咩要成日咁對我...

台長: 『賤軒』
人氣(8) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文