24h購物| | PChome| 登入
2004-05-07 09:11:00| 人氣18| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

今日唔開心想發洩呀!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

好嬲好嬲呀!!!激死人啦!!!究竟點為知專一同花心?今日聽到d 令我好吾開心ge 野!有條八婆話我,話我好囂,扮晒野喎....話d 仔溝親我都吾受,話我一定要個靚仔有錢有車ge先肯受喎!佢地痴線架!你地黎平下理la!我已經有男朋友,就算有個幾靚仔幾有錢楂靚車ge 人黎追我,我點解要受呀?講真我係一個愛情飲水飽ge人,當然窮到要我下下幫佢俾,咁梗係吾得la,你係男仔,都吾可以忍受自己條女下下俾錢la!係咪先...le樣野我d ex-bf 同frd都可以做証!不過如果d 八婆話我係仔都吾受..咁叫做囂同扮野..真係吾知點答你好!係仔都受就叫"花心發姣",好多仔溝你而吾受就叫做"扮野",咁你地講晒la...!點解吾可以掉番轉講,我專一!你地班八婆真搞笑,我都預左你地會話我!不過你地點講都好,我係鐘意就鐘意,我係吾會理你地點講架!係我心目中我鐘意ge 人係最靚仔,吹呀!你地咁巴閉,出去溝d 靚仔返黎俾我睇呀!笨!!!以前又話我俾見過我bf,話我作野"跟本無仔",我bf 隨便俾你地見ge 咩,我bf 正係屬於我ge ,係收埋吾俾你地見呀!有種過黎打我呀!

台長: PlUs2@GeRrIe
人氣(18) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文