24h購物| | PChome| 登入
2004-10-30 04:12:19| 人氣22| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

補一補

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

很懶....少交日研功課添.....
一來冇乜野好寫,兩來....呢度成日down.....
好灰....想開個新od呢~~密切留意!!

*********

講下呢排做左咩先~

1.上左級社莊~05峻社~~希望順順利利~~
而家差不多個個星期都要開會....o.....

2.26/10 CC嘉年華~同房擺檔"賣GAP"~~都幾好生意~~hoho~~~
仲有勁歌gap舞比賽~嬰兒CRS繼承RELI傳統~頹頹的都係要參加比賽~~拎20分~~
不過有唔公平既事發生....
投訴過後....人地只係得個小懲罰....有冇攪錯??!!!

3.27/10拔河決賽~~四強對理學院~~~
6男6女對人地8男4女....係辛苦....不過都WIN~~
決賽對CCBA~我地冇晒力~全能既執委仲要唔俾我地換人....>_<....可惡.....
最後當然係得亞軍啦~
因為全能既執委唔俾我地換人...拉來拉去都係我地12個....
結果阿昇傷左...要入院check下....
實在係收賣人命.....投訴投訴!!!
係咪如同房所說....
自合併事宜後,我地都患上妄想被害症?!

4.29/10環校跑+千人宴~
我地又有人受傷....全能既執委攪新野....
競技環校跑...?!什麼踩住汽水罐黎跑.....
仲要冇準備救傷隊...有病乎???!!!
晚上千人宴d野好難食....回水!!!
dept冇乜氣氛....救命....點會攪成咁......
最後頒獎....
CRS拿校慶盃季軍~~YEAH~~
MUS亞軍~CCBA冠軍~
不過係全能既執委會主席領導下....
亞季軍都係冇得上台領獎...好似連錦旗都冇一支...
只有冠軍可以上台囉....仲有隻"盃"添....
仲要係由主席負責頒獎....
反而另一個細比賽梯畫比賽係由新院長頒發....
都幾好笑喎.....校慶執委主席仲大過新院長....?!
呢班執委都真係幾"全能".....
完左千人宴~上思源開PARTY~都係玩玩而已~
人不算太多~都係聚聚呢~不錯~~

*********

同房~~加油!!!!
封殺令都出左!!!
冇得再拖呀~~快快出貨~~~



台長: 小福
人氣(22) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文